Αγορές δώρων, λίγα χρήµατα, ελάχιστος χρόνος… Αγχώνεσαι αντί να χαίρεσαι τις γιορτές; Το The BODY σε προειδοποιεί: το άγχος είναι τοξικό όχι µόνο για την υγεία σου αλλά και για τη γραµµή σου!

Απο τον Μανο Σιγανο

Αν στρεσάρεσαι έντονα και αγχώνεσαι για τις δουλειές που δεν τελειώνουν ποτέ, µάθε ότι αυτό λειτουργεί επιβαρυντικά στην ψυχική σου υγεία και τη σιλουέτα σου. Δες 4 απλούς αλλά αποτελεσµατικούς τρόπους να θωρακίσεις τον εαυτό σου από τις επιπτώσεις του άγχους στη ζωή σου!

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ!

Πάρε βαθιές ανάσες

Η αναπνοή είναι το πιο βασικό όπλο που έχεις στη µάχη σου κατά του στρες. Κάθε φορά που νιώθεις αγχωµένη, προσπάθησε να ηρεµήσεις και να εστιάσεις την προσοχή σου στην αναπνοή σου. Κλείσε τα µάτια σου και κάθισε κάπου αναπαυτικά έχοντας ίσιο το κορµί σου και χωρίς να σκέφτεσαι τίποτε άλλο· απλώς παίρνε βαθιές ανάσες.

Γέλασε

Το γέλιο µπορεί να µην είναι πανάκεια για όλες τις παθήσεις, ωστόσο µπορεί να σε βοηθήσει σηµαντικά, καθώς µειώνει τα επίπεδα της ορµόνης του στρες στον οργανισµό σου. Βάλε στο DVD να δεις µια κωµωδία ή βγες µε τους πιο χιουµορίστες φίλους σου.

Νιώσε ευγνωµοσύνη

Φτιάξε έναν κατάλογο µε όλα τα πράγµατα για τα οποία νιώθεις ευγνωµοσύνη στη ζωή σου και, κάθε φορά που νιώθεις αγχωµένη, ρίχνε του µια µατιά. Η τακτική αυτή θα σε βοηθήσει να εστιάσεις στη θετική πλευρά της ζωής και να αντιµετωπίσεις καλύτερα τα προβλήµατα της καθηµερινότητάς σου.

shutterstock_111771554

Παίξε µε το σκύλο ή τη γάτα σου

Τα κατοικίδια, σύµφωνα µε έρευνες, µειώνουν την αρτηριακή πίεση και µας βοηθούν να χαλαρώσουµε και να ηρεµήσουµε. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι να τα αγαπάς πραγµατικά, αφού διαφορετικά δεν θα έχουν καµία θεραπευτική επίδραση πάνω σου. Ακόµη, µπορείς να συνδυάσεις και τα οφέλη της άσκησης, π.χ., πηγαίνοντας µια βόλτα µε το σκύλο σου.

Πήγαινε µια βόλτα

Αν δεν έχεις χρόνο για γυµναστήριο, τότε πήγαινε µια σύντοµη βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς σου. Το περπάτηµα είναι µια µορφή δραστηριότητας που σε βοηθάει να αυξήσεις τα επίπεδα των ενδορφινών, που θεωρούνται οι ορµόνες της ευεξίας, στον οργανισµό σου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ