Το δίλημμα αυτό ταλαιπωρεί πολλούς από εσάς που προσέχετε τη διατροφή σας και επιλέγετε υγιεινές τροφές. Για να απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση πρέπει να συγκρίνουμε τα δύο τρόφιμα και γι’ αυτό συμβουλευτήκαμε την διαιτολόγο – διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου.

Σύμφωνα με την κ. Δημητριάδου, ενεργειακά, ένα ποτήρι γάλα αµυγδάλου µάς δίνει 60 θερµίδες (ή 33, αν µιλάµε για το ρόφηµα που δεν περιέχει ζάχαρη). Ίδια ποσότητα παίρνουµε από 7 αµύγδαλα, εφόσον ισχύει η αναλογία 9 θερµίδες/1 καρπό.

«Όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά, στο ποτήρι του γάλακτος περιέχονται βιταµίνη D, σε αντίθεση µε τα αµύγδαλα, και 360 mg ασβεστίου, έναντι 30 mg/7 καρπούς. Τo γάλα, επιπλέον, είναι πιο εύπεπτο από τα αµύγδαλα, που ενδεχοµένως ενοχλούν όσους έχουν ευερέθιστο έντερο. Από την άλλη, τα αµύγδαλα µεταφέρονται πολύ πιο εύκολα και είναι πιο χορταστικά από το γάλα, που είναι υγρό. Επίσης, περιέχουν περισσότερες πρωτεΐνες και περισσότερα λιπαρά» εξηγεί η διαιτολόγος. Ανάλογα, λοιπόν, µε το αν θέλετε ένα σνακ ή ένα γεύµα, µπορείτε να επιλέξετε.

Στείλτε κι εσείς τις δικές σας απορίες στο thebody@dousiscom.gr και οι επιστημονικοί συνεργάτες θα σας απαντήσουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ