Δεν ξέρεις τι να διαλέξεις; Αυτές οι επιλογές θα σε ξαφνιάσουν ευχάριστα και δε θα σε φορτώσουν με έξτρα πόντους!

Γεμιστά ή σαλάτα του σεφ;

shutterstock_219021952

Ο νικητής: γεμιστά με μόνο 3 TBS πόντους

Προτίμησε τα γεμιστά, που έχουν 3 πόντους στα 200 γρ. και διαθέτουν περισσότερο λυκοπένιο, λόγω της μαγειρεμένης ντομάτας, σε σχέση με τη σαλάτα του σεφ, που έχει 8 πόντους. Το λυκοπένιο είναι αντιοξειδωτικό συστατικό, που καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση του οργανισμού. Επιπλέον, το ρύζι που περιέχουν τα γεμιστά αποτελεί καλή πηγή υδατανθράκων και βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Μακαρόνια με κιμά ή σνίτσελ;

shutterstock_155354924

Ο νικητής: Μακαρόνια με κιμά, με 7 TBS πόντους

Προτίμησε τα μακαρόνια με κιμά, γιατί μια μερίδα σου δίνει πολύ ενέργεια. Έχει 7 πόντους, ενώ μια μερίδα σνίτσελ με πατάτες τηγανητές έχει 10 πόντους. Είναι ένα αρκετά χορταστικό πιάτο και γι’ αυτό προτίμησέ το αν είχες μια φορτωμένη μέρα και χρειάζεσαι ενέργεια, την οποία θα εξασφαλίσεις από το συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεΐνης που θα σου προσφέρουν τα μακαρόνια με κιμά. Χρησιμοποίησε ελαιόλαδο αντί βούτυρου. Ε΄χει μονοακόρεστα λιπαρά, που προστατεύουν από καρδιαγγειακά.

Σουβλάκι με πίτα ή μπαγκέτα με ζαμπόν και τυρί;

shutterstock_159120887

Ο νικητής: Σουβλάκι με πίτα με 5 TBS πόντους

Αν νομίζεις ότι η μπαγκέτα είναι πιο light, κάνεις λάθος! Προτίμησε το σουβλάκι με πίτα αλάδωτη και σος, που έχει 5 πόντους, σε σχέση με την μπαγκέτα, που έχει 6 πόντους. Ακόμη, το σουβλάκι αποτελεί καλύτερη πηγή πρωτεΐνης, λόγω του κοτόπουλου, σε σχέση με την μπαγκέτα, που έχει ζαμπόν και τυρί. Έτσι, το σουβλάκι θα σε κρατήσει χορτάτη περισσότερη ώρα. Προτίμησε σουβλάκι με κοτόπουλο, έχει λιγότερα λιπαρά και θερμίδες σε σχέση με το μοσχαρίσιο κρέας.

Γιαούρτι με νιφάδες βρώμης ή Cheesecake;

shutterstock_25119607

Ο νικητής: Cheesecake με μόνο 4 TBS πόντους

Μπορεί το γιαούρτι με νιφάδες βρόμης και μέλι, που έχει 5,5 πόντους (2 από το γιαούρτι με κανονικά λιπαρά, 0,5 από 2 κουταλάκια μέλι και 3 από 60 γρ. νιφάδες βρόμης), να είναι πιο υγιεινό, όμως, αν δεν θέλεις να πάρεις πολλές θερμίδες και χρειάζεσαι κάτι γλυκό, προτίμησε ένα cheesecake, που έχει 4 πόντους στα 100 γρ. Για πιο απολαυστική γεύση και περισσότερες φυτικές ίνες, μπορείς να το γαρνίρεις με κομματάκια από φρέσκα φρούτα. Αν το φτιάξεις μόνη σου, χρησιμοποίησε άπαχο γάλα με 0% λιπαρά και στέβια.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ