Με τo junk food να είναι κοµµάτι της καθηµερινότητας της Ρέας και µε ανύπαρκτη άσκηση, τα παραπανίσια κιλά δεν άργησαν να εµφανιστούν. Ωστόσο, µε έντονη προσωπική προσπάθεια κατάφερε να αλλάξει θεαµατικά την εικόνα της!

Tο προφίλ της

Ηλικία: 30 ετών

Ύψος: 1,67
Αρχικό Βάρος: 66 κιλά
Σηµερινό Βάρος: 58 κιλά

Χρόνος απώλειας: 7 µήνες

Πριν:

prins

Μετά:IMG_8968s

Φωτογραφίες: Ιάκωβος Στρίκης, Μακιγιάζ-µαλλιά: Μαρία Ξεναρίου Styling: Ελίνα Αθανασίου

Η Ρέα από µικρή ασχολουνταν µε τον αθλητισµό. Καθώς τα χρόνια όµως περνούσαν και οι υποχρεώσεις µεγάλωναν, η αγαπηµένη της συνήθεια µπήκε σε δεύτερη µοίρα. Η καθιστική ζωή και το γρήγορο φαγητό έκαναν αισθητά τα σηµάδια τους στο σώµα της αλλά και στην ψυχολογία της. Ήξερε ότι δεν µπορούσε να αφήσει την κατάσταση να ξεφύγει τελείως και ανέλαβε δράση. Με µότο της «προσέχουµε το σώµα µας για να µας προσέξει και αυτό», ακολούθησε ένα εντατικό πρόγραµµα διατροφής και γυµναστικής, µε εντυπωσιακά αποτελέσµατα!

Από την άθληση στην αδράνεια
«Aπό παιδί και µέχρι την εφηβεία θυµάµαι τον εαυτό µου να ασχολείται µε τον αθλητισµό, µε κλίση στο σπριντ (δρόµος ταχύτητας µικρών αποστάσεων). Θυµάµαι τις πολύωρες προπονήσεις, σχεδόν καθηµερινά στο στάδιο της πόλης, στην Αµφιλοχία, τις συνεχείς συµµετοχές σε αγώνες, µε πολύ καλές επιδόσεις σε διάφορα αθλήµατα. Μετά ήρθε η εφηβεία, µε το άγχος των Πανελληνίων και το απαιτούµενο focus στο διάβασµα· η γυµναστική έχασε έδαφος και πέρασε σε δεύτερη µοίρα. Η επαφή µου µε την άσκηση περιορίστηκε και το σώµα άρχισε σιγά σιγά να ξεχνάει την “υποδοµή” που είχε φτιάξει. Το αποτέλεσµα ήταν να µείνω για πολλά χρόνια σταθερή στα 60-63 κιλά, ο οργανισµός µου να “αποθηκεύσει” αυτό το βάρος στο ιστορικό του και η απώλεια ακόµα και ενός κιλού να απαιτεί τεράστιες θυσίες».

IMG_8784s

Το πρόβληµα µεγάλωσε
«Μετά ήρθε η δουλειά· η καθιστική ζωή είναι τόσο απαιτητική που σε εγκλωβίζει από το πρωί µέχρι το βράδυ και δεν έχεις χρόνο για σένα. Μέσα σε 3-4 χρόνια το βάρος µου αυξήθηκε κι άλλο και έφτασα να ζυγίζω µέχρι και 66 κιλά. Βάρος ανεπίτρεπτο για το ύψος µου, αλλά το χειρότερο ήταν ότι η γυµναστική δεν χωρούσε πια στην καθηµερινότητα ούτε σαν σκέψη. Πάντα µου έλειπε η άθληση, αλλά όταν ο περίγυρός σου απαρτίζεται από ανθρώπους που βιώνουν την ίδια καθηµερινότητα µε σένα και αγνοούν την ύπαρξη του γυµναστηρίου, µπαίνεις κι εσύ έστω κι ασυναίσθητα στην ίδια ρουτίνα. Δικαιολογίες ή όχι, αυτός ο τρόπος ζωής µε οδήγησε στα περισσότερα κιλά που είχα ποτέ, µε ένα σωµατότυπο που δεν ήταν ιδιαίτερα κολακευτικός, ή τουλάχιστον δεν ικανοποιούσε εµένα, µε ένα µεταβολισµό απορρυθµισµένο από το junk food και τα άστατα γεύµατα και χωρίς την παραµικρή ενέργεια καύσης».
«Δεν πάει άλλο!»

«Ευτυχώς που κατά βάθος πάντα µου έλειπε η άθληση κι έτσι, µόλις το πρόγραµµα της καθηµερινότητας έφτιαξε, βρήκα κατευθείαν το χρόνο να εντάξω τη γυµναστική και πάλι στη ζωή µου. Φυσικά, αν δεν ήταν και η προτροπή του Λευτέρη Φακίνου να προσπαθήσουµε µαζί δειλά δειλά να κάνουµε κάποιες προπονήσεις, νοµίζω πως δεν θα είχα ξεκινήσει. Στην αρχή ήταν η πίεση του Λευτέρη· ακόµα δεν µου είχε έρθει η όρεξη για γυµναστική και ο πρώτος µήνας ήταν ακόµα αναγνωριστικός. Μετά µπήκε στο πρόγραµµα 3 φορές την εβδοµάδα και, µόλις άρχισαν να φαίνονται οι πρώτες διαφορές στους πόντους, έγινε πείσµα! Στη συνέχεια ήρθε και η διαπίστωση από τρίτους ότι “έχεις αδυνατίσει”, η άνεση στα ρούχα και η αποδοχή του ειδώλου µου στον καθρέφτη. Περίπου 6-7 µήνες αργότερα, ζύγιζα 8 κιλά λιγότερο, µε µεγάλη διαφορά στο σωµατότυπό µου, κάτι που οφειλόταν στους πόντους που χάθηκαν από συγκεκριµένα σηµεία, στα οποία εστιάσαµε στα trainings, και κυρίως από τη σύσφιξη σε όλο µου το σώµα».

Το πρόγραµµα γυµναστικής
Όταν ο Λευτέρης προσπάθησε να προσαρµόσει τη γυµναστική στη Ρέα και όχι το αντίστροφο, τα θετικά αποτελέσµατα ήταν δεδοµένα. «Κάναµε πράγµατα που µε ευχαριστούσαν, όπως τρέξιµο, όργανα και αεροβική. Ούτε εφαρµόσαµε σύγχρονες πρακτικές ούτε… ανακαλύψαµε τον τροχό. Ακολουθήσαµε την πεπατηµένη, µε σταθερούς (αν και αργούς στην αρχή) ρυθµούς και κατόπιν βελτιώσαµε και τα γεύµατα. Μικρότερες ποσότητες, περισσότερο σπιτικό φαγητό και λιγότερα αναψυκτικά. Δεν θα πω ψέµατα· δεν στερήθηκα τίποτα, ούτε και µπόρεσα να περιορίσω ιδιαίτερα τα αναψυκτικά και κάθε µέρα τρώω γλυκό. Όµως, σταµάτησα να τρώω junk food και έβαλα στην καθηµερινότητά µου το πρωινό. Είτε αυτό είναι τοστ είτε γάλα µε δηµητριακά, σίγουρα µέχρι τις 10 π.µ. κάτι θα έχω φάει για να εξασφαλίσω ενέργεια. Μετά κάτι θα τσιµπήσω µέχρι τη 1 µ.µ., ίσως κάποιο φρούτο εποχής ή ξηρούς καρπούς, ενώ το βασικό γεύµα της ηµέρας έρχεται µεταξύ 3 και 4 µ.µ. Ακολουθεί το γλυκό µέχρι τις 6 µ.µ. το αργότερο και πιθανόν µέχρι το βράδυ να µην ξαναφάω κάτι (µε εξαιρέσεις, λόγω περιστάσεων). Δεν ακούγεται –και µάλλον δεν είναι– το πιο ιδανικό διατροφικό πρότυπο, αλλά σ’ εµένα τη µεγαλύτερη αλλαγή επέφερε στη ζωή και στο σώµα µου η γυµναστική και εκεί δίνω έµφαση. Ενεργοποιήθηκε ο µεταβολισµός µου και ξεκίνησε τις καύσεις µε ταχύτητα, σµιλεύτηκε το σώµα µου και, πέρα από καθηµερινότητα, η γυµναστική έχει πλέον µετατραπεί σε ανάγκη. Νιώθω ότι το ίδιο το σώµα µου τη ζητάει, και για την αποφόρτισή του αλλά και για τη συντήρησή του».

IMG_8796s

«Η ζωή µου σήµερα»
«Το αδύνατο πρότυπο για µένα δεν ήταν ποτέ πρότυπο, τα όµορφα και υγιή σώµατα είναι αυτά που θαυµάζω και αποτελούν ερέθισµα. Και αυτά είναι που µεγαλώνοντας θα σε συντηρήσουν µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είµαι σταθερή πλέον στα κιλά µου εδώ και ένα χρόνο, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, µε γυµναστική 3 φορές την εβδοµάδα (ωριαίες προπονήσεις). Επιπλέον, παρακολουθώ και οµαδικά προγράµµατα αεροβικής και έχω “κολλήσει” µε τη yoga. Η ατζέντα της εβδοµάδας διαµορφώνεται βάσει των προπονήσεών µου και όχι το αντίθετο. Η γυµναστική µένει στη ζωή όταν µετατρέπεται σε χόµπι κι όχι όταν γίνεται από ανάγκη».

Τα 5 tips της Ρέας

1. Γυµνάσου όσο περισσότερο µπορείς. Συµπερίλαβε στο πρόγραµµά σου όργανα και αεροβική άσκηση.

2. Συµπλήρωσε το γεύµα σου µε σαλάτα εποχής.

3. Πίνε πολύ νερό.

4. Ελάττωσε την κατανάλωση ζάχαρης και λαδιού.

5. Μην παραλείπεις ποτέ ένα καλό πρωινό.

 

IMG_8854s

Τι λέει ο προπονητής της

«Πρωταρχικός σκοπός της Ρέας ήταν η µείωση του ποσοστού λίπους, η σύσφιξη συγκεκριµένων µυϊκών οµάδων και η ενδυνάµωση όλου του µυοσκελετικού συστήµατος, αλλά και η µυϊκή αντοχή. Ξεκινήσαµε µε κυκλική προπόνηση χαµηλής έντασης, όπως είναι το χαλαρό τρέξιµο και το ποδήλατο, και δουλέψαµε την τεχνική βασικών ασκήσεων µε το βάρος του σώµατος. Αυτό διήρκεσε 4 εβδοµάδες, µε 3 προπονητικές µονάδες ανά εβδοµάδα. Στη συνέχεια ο στόχος µας ήταν η µυϊκή ενδυνάµωση και αντοχή. Ξεκινήσαµε µε 4-5 ασκήσεις και 3-4 σετ η κάθε άσκηση, ανάλογα µε την προπονητική µονάδα, και µε µεγάλο αριθµό επαναλήψεων µε µικρές αντιστάσεις, που µε τον καιρό αυξήθηκαν. Ο επόµενος στόχος ήταν η µείωση των ποσοστών λίπους. Αρχίσαµε µε αερόβια άσκηση, και πιο συγκεκριµένα, µετά την προπόνηση αντιστάσεων προσαρµόσαµε 15 λεπτά αερόβιας άσκησης µε χαµηλή πάντα ένταση αλλά και όγκο, που στη συνέχεια αυξήθηκαν. Μετά από 3 µήνες, ανεβάσαµε τις προπονητικές µονάδες σε 4, µε µία ηµέρα αφιερωµένη στη βελτίωση της αερόβιας ικανότητας. Τέλος, µετά από 5 µήνες, και εφόσον είχαµε πραγµατοποιήσει εργοµετρικές αξιολογήσεις, είχαµε µια πιο ξεκάθαρη εικόνα των στόχων της αλλά και των προπονήσεων που θα ακολουθούσαµε, µε αποτέλεσµα ο µεταβολισµός να ενεργοποιηθεί γρηγορότερα και οι θερµίδες που καταναλώνει να είναι περισσότερες ακόµα και στην ανάπαυση».

Ελευθέριος Φακίνος, Πρωταθλητής Ευρώπης Tαekwondo, φοιτητής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήµιο Αθηνών – Τµήµα Επιστήµης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισµού

  • Ευχαριστούµε το Golden Hall (Λεωφ. Κηφισίας 37Α, τηλ. 210 6803450, www.goldenhall.gr) για την παραχώρηση του χώρου για τη φωτογράφιση

 

Διάβασε επίσης:

Ευγενία: «Έτσι κατάφερα να χάσω όλα τα κιλά της εγκυμοσύνης!»

Άννα: «Έπεσα 4 νούμερα και κατάλαβα ότι όλα είναι εφικτά!»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ