Οι πιο πολλοί από εμάς περνάμε πολύ περισσότερες ώρες καθισμένοι σε μια καρέκλα, απ’ ότι στο κρεβάτι μας. Τις περισσότερες φορές δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη σωστή στάση του σώματος, με αποτέλεσμα το σώμα μας σταδιακά να πονά. Τι γίνεται όμως όταν ο πόνος είναι συνεχής και έντονος;

Το πρόβλημα:

– Όταν είμαστε καθισμένοι για μεγάλα διαστήματα προκαλούμε συμπίεση της σπονδυλικής στήλης και κούραση στη στάση του σώματος. Αυτοί είναι οι δύο κύριοι λόγοι που προκαλούν πόνο στην πλάτη.

– Το κάθισμα στο γραφείο για αρκετή ώρα, κανονικά δεν θα έπρεπε να σε δυσκολεύει. Στην περίπτωση που συμβαίνει αυτό, σύντομα θα αισθανθείς κουρασμένη και αποσυντονισμένη.

– Αν έχεις «χυθεί» στην καρέκλα του γραφείου σου και σερφάρεις αφηρημένη στο internet, τότε είναι σίγουρο πως η πλάτη σου και μάλλον το αφεντικό σου θα σου δείξουν την οργή τους.

– Αν θεωρητικά κάθεσαι αναπαυτικά στην καρέκλα σου, αλλά δεν μπορείς να βολευτείς για πάνω από 10 λεπτά, τότε υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η σταθερότητα του κορμού σου.

Η λύση:

– Βελτιώνοντας τη στάση μας και τη σταθερότητα του κορμού μας, θα βελτιωθούν θεαματικά οι πόνους στην πλάτη

– Μια εναλλακτική και διασκεδαστική μέθοδος, με εγγυημένα αποτελέσματα, είναι το κάθισμα, μια-δυο φορές τη μέρα, στην μπάλα του πιλάτες. Με αυτόν τον τρόπο το σώμα αναγκάζεται να στηριχθεί σωστά και με τον καιρό θα δυναμώσει ώστε και χωρίς τη μπάλα να έχει τη σωστή θέση.

– Είναι πολύ σημαντικό να σηκώνεσαι από τη θέση σου κάθε μισή με μία ώρα. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και δίνεται η δυνατότητα στους μύες να χαλαρώσουν και να ενεργοποιηθούν ξανά. Παράλληλα μπορείς να κάνεις μερικές ελαφρές διατάσεις.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ