Δοκίμασε αυτές τις καθημερινές «θεραπείες» για να φτιάξεις το κέφι σου στη στιγμή.

Κοιμήσου

Οι άνθρωποι που έχουν αϋπνία έχουν πενταπλάσιο κίνδυνο να εμφανίσουν κατάθλιψη, σε σύγκριση με όσους κοιμούνται καλά, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τέξας. Κοιμήσου 7 με 8 ώρες.

Άλλαξε τη διατροφή σου

Τα λιπαρά οξέα ω-3 που βρίσκονται στα ψάρια βοηθούν  στην έκκριση των χημικών ουσιών ντοπαμίνη και σεροτονίνη, που σε κάνουν να νιώθεις καλά. Τα αντιοξειδωτικά και τα φλαβονοειδή που βρίσκονται στα χρωματιστά φρούτα και λαχανικά δρουν συνεργατικά με τα ω-3, προστατεύοντας τον εγκέφαλο από τη φλεγμονή που μπορεί να προκαλέσει η κακή διάθεση.

Κάνε ένα φρεσκάρισμα

Πλύνε τα χέρια, το πρόσωπο και τα δόντια σου (όπως κάνεις το πρωί). Με αυτόν τον τρόπο δροσίζεις και αναζωογονείς το πιο σημαντικό μέρος του σώματός σου, αλλάζεις διάθεση και παίρνεις μια φρέσκια ανάσα για να συνεχίσεις.

Στηρίξου σε ένα φίλο

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο υποστηρίζει ότι είναι ζωτικής σημασίας η ύπαρξη ενός στενού κύκλου φίλων. Οι άνθρωποι που είναι μόνοι έχουν αυξημένο κίνδυνο να πάθουν κατάθλιψη. Το να κουλουριαστείς στον καναπέ παρέα με μια φίλη μπορεί να είναι επίσης τονωτικό. Ένα φιλικό άγγιγμα βάζει φρένο στα σήματα αντίδρασης του εγκεφάλου στο στρες. Αγκάλιασε αυτούς που αγαπάς.

Ίδρωσε

Η άσκηση μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματική στην ανακούφιση της ήπιας κατάθλιψης όσο το αντικαταθληπτικό Zoloft, αποκαλύπτει μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Duke της Βόρειας Καρολίνας. Η φυσική δραστηριότητα ενεργοποιεί τη ντοπαμίνη, η οποία αυξάνει την αίσθηση της ευφορίας.

 Βγες στον ήλιο

Το φως του ηλίου είναι βασικό για τη ρύθμιση του βιολογικού σου ρολογιού, το οποίο επηρεάζει τη διάθεση, τον ύπνο και την ενέργεια. Άνθρωποι με κατάθλιψη που εκτέθηκαν επί πέντε εβδομάδες σε έντονο φως για μια ώρα αφότου ξύπνησαν, είχαν 54% βελτίωση των συμπτωμάτων, διαπιστώνει μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Wesleyan στο Κονέκτικατ. Βγες έξω, λοιπόν!

Δες το Instagram

Πιεστικό deadline; Πάρε στα χέρια το κινητό σου και κοίταξε τις φωτογραφίες που τράβηξες στις καλοκαιρινές σου αποδράσεις. Θα σε βοηθήσουν να αναπολήσεις τις στιγμές που πέρασες όμορφα και να νιώσεις καλύτερα.

Χαλάρωσε το λαιμό σου

Κάνε ένα διάλειμμα και τέντωσε το λαιμό σου. Υπάρχει μεγάλη ένταση σε αυτούς τους μυς, ειδικά ψηλά στην ωμοπλάτη. Τεντώνοντάς τους θα απελευθερώσεις το σωματικό και ψυχολογικό στρες και θα νιώσεις καλύτερα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ