Όσο κι αν φροντίζεις τον εαυτό σου εξωτερικά, η αληθινή αλλαγή ξεκινά από μέσα! Ένα συνηθισμένο πρόβλημα είναι τα άτονα μαλλιά και τα αδύναμα νύχια. Όμως με σωστή διατροφή το πρόβλημα μπορεί να λυθεί.  

Η Κερατίνη είναι υπεύθυνη για την υγεία τόσο των νυχιών όσο και των μαλλιών, έτσι ενισχύοντάς τη θα μπορέσουμε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Κόκκινο κρέας

Μια ζουμερή μπριζόλα σου παρέχει μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, ενώ περιλαμβάνει και ένα ακόμα συστατικό, τον σίδηρο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να το καταναλώνουμε κάθε μέρα. Μία με δύο φορές την εβδομάδα είναι αρκετές.

Blueberries

Τα μύρτιλλα έχουν ίσως τη μεγαλύτερη αντιοξειδωτική δράση από όλα τα φρούτα. Έτσι βρίσκονται πρώτα στη λίστα, καθώς κάνουν καλό σε όλο τον οργανισμό.

Αμύγδαλα

Όχι μόνο τα αμύγδαλα αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών, είναι επίσης γεμάτα μαγνήσιο, που μας βοηθάει να διατηρήσουμε υγιεί μαλλιά και νύχια.

Γάλα

Το γάλα και η βιταμίνη D που περιέχει, έχει αποδειχτεί μέσα από έρευνες, πως σχετίζεται άμεσα με την τριχόπτωση. Επίσης το ασβέστιο είναι το «φυσικό» κλειδί για υγιεί μαλλιά και νύχια.

Σολομός 

Αποτελεί πηγή πρωτεΐνης και είναι πλούσιος σε Ω3 λιπαρά, υπεύθυνα για το ενυδατωμένο δέρμα. Ένα υγιές κεφάλι σημαίνει υγιείς θύλακες των τριχών, που σημαίνει υγιή μαλλιά.

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Τα μαλλιά σου χρειάζονται πρωτεΐνη, που παράγει κερατίνη. Αν δεν προσλαμβάνει την απαιτούμενη ποσότητα πρωτεΐνης, τότε η υγεία των μαλλιών παραμένει στάσιμη. Για να ενισχύσεις τον οργανισμό σου μπορείς να προσθέσεις στο πρωινό σου λίγη πρωτεΐνη ορού γάλακτος.

 

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ