Το περπάτημα αποτελεί μια από τις βασικότερες λειτουργίες που κάνει το σώμα μας. Πολλές φορές όμως λόγω της ζωής που ακολουθούμε, ξεχνάμε να το εντάξουμε ενεργά στη ζωή μας και το έχουμε μόνο για καθαρά λειτουργικούς σκοπούς. Όπως όμως αποδεικνύουν έρευνες, το περπάτημα ωφελεί συνολικά τον οργανισμό.

Εγκέφαλος

Μόνο με 2 ώρες περπάτημα κάθε εβδομάδα, μειώνεις τον κίνδυνο εγκεφαλικού κατά 30%.

Μνήμη

40 λεπτά περπατήματος, 3 φορές την εβδομάδα, προστατεύουν το κομμάτι του εγκεφάλου που είναι συνδεδεμένα με τη μνήμη.

Διάθεση

30 λεπτά περπατήματος σε καθημερινή βάση, είναι ικανά να μειώσουν τα συμπτώματα κατάθλιψης κατά 36%.

Υγεία

3.500 βήματα την ημέρα είναι ικανά να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη.

Μακροζωία

75 λεπτά την εβδομάδα γρήγορου περπατήματος, είναι ικανά να προσθέσουν έως και 2 χρόνια ζωής.

Βάρος

Αν περπατάς καθημερινά 1 ώρα, μειώνεις τον κίνδυνο της παχυσαρκίας στο μισό.

Κόκαλα

Με 4 ώρες περπατήματος την εβδομάδα, μειώνεις τον κίνδυνο καταγμάτων του ισχίου κατά 43%.

Καρδιά

Από 30 έως 60 λεπτά περπατήματος, σχεδόν κάθε μέρα, μειώνει δραστικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ