Το να κρατήσεις νέο το μυαλό σου για πάντα, αποτελεί πρόκληση και χρειάζεται σίγουρα αρκετή δουλειά από μέρους σου. Υπάρχουν όμως τρόποι που σε βοηθούν να διατηρήσεις το μυαλό σου και τη μνήμη σου στο πέρασμα του χρόνου. Έτσι όσο πιο νωρίς ξεκινήσεις, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις.

Περπάτα, τρέξε ή κάνε τζόκινγκ

Χρειάζεσαι μόνο 3 ώρες σε εβδομαδιαία βάση για να δεις τα πρώτα αποτελέσματα στη μνήμη σου. Ο οργανισμός χρειάζεται αερόβια άσκηση, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Ναι στα παιχνίδια μνήμης

Το παλιό κόλπο με τα σταυρόλεξα πάντα πιάνει. Αν όμως τα έχεις βαρεθεί, τότε νέα έρευνα δείχνει πως κάθε νέα γνώση μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι ποτέ δεν είναι αργά να μάθεις μια ξένη γλώσσα ή να κάνεις μαθήματα φωτογραφίας.

Κάνε τεστ στον εαυτό σου

Την επόμενη φορά που θα πας στο σουπερμάρκετ, προσπάθησε να θυμηθείς απ’ έξω τη λίστα για τα ψώνια. Στο τέλος σύγκρινε αυτά που έχεις στο καλάθι σου, με εκείνα της λίστας και δες το αποτέλεσμα.

Ένα μήλο την ημέρα

Ένας υγιεινός τρόπος ζωής ενισχύει αισθητά τη μνήμη σου. Έρευνα του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε πως οι σπουδαστές που επένδυσαν σε μια μόνο υγιεινή συνήθεια, είδαν τη μνήμη τους να βελτιώνεται κατά 21%.

Μύρισε τον πρωινό καφέ

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Kyorin, της Ιαπωνίας, η μυρωδιά του καφέ αποτελεί μία από τις τονωτικότερες μυρωδιές για τον εγκέφαλο. Έτσι την επόμενη φορά που θα φτιάξεις καφέ, πριν πιεις μύρισέ τον!

Κλείσε το GPS

Όταν βρίσκεσαι σε ένα νέο μέρος το GPS, στην ουσία, καλύπτει τη δυνατότητα του εγκεφάλου σου να σκεφτεί, προσφέροντάς του έτοιμη πληροφορία. Δοκίμασε να μην το χρησιμοποιήσεις την επόμενη φορά, καθώς έτσι ο εγκέφαλός σου θα αρχίσει να εκπαιδεύεται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ