Σίγουρα έχεις βρεθεί σε ένα πάρτι ή σε μια γιορτή και έχεις αναρωτηθεί τι πρέπει να φας ώστε να μη χαλάσεις τη δίαιτά σου. 

Η λύση βέβαια δεν είναι να στερηθείς. Παρακάτω θα βρεις έξυπνα και χρήσιμα κόλπα για να περάσεις υπέροχα χωρίς να σκέφτεσαι το φαγητό.

Όποιος μυρίζει…

Πριν δοκιμάσεις οτιδήποτε, απόλαυσε για λίγο τη μυρωδιά. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Journal of Agricultural and Food Chemistry, υποστηρίζει ότι η μυρωδιά των τροφών μπορεί να προκαλέσει μια αίσθηση κορεσμού. Η οσμή ενισχύει τη γεύση, οπότε χορταίνεις πιο γρήγορα, λένε οι ειδικοί. Επιπλέον η παύση ανάμεσα στις μπουκιές για να νιώσεις τη μυρωδιά σού δίνει χρόνο να δαμάσεις την πείνα σου.

«Σκάναρε» το τραπέζι

Αντί να γεμίσεις το πιάτο σου με λίγο απ’ όλα, κοίτα καλά το μπουφέ ώστε να ξέρεις τι θα διαλέξεις. Έπειτα επίλεξε τα φαγητά που πραγματικά σου αρέσει να τρως και όχι εκείνα που τα βάζεις στο πιάτο σου απερίσκεπτα.

Πάρε ένα τσαντάκι

Κράτα το φάκελό σου στο ένα χέρι και το ποτό σου στο άλλο. Όταν τα χέρια σου είναι απασχολημένα, είναι δύσκολο να απλώσεις χέρι στα φαγητά!

Απομακρύνσου

Εάν ο μπουφές είναι ακριβώς μπροστά σου, θα μπαίνεις στον πειρασμό να τσιμπολογάς συνεχώς, ακόμα κι αν έχεις ήδη φουσκώσει! Μίλησε με κόσμο, κάνε γνωριμίες, χόρεψε, πέρνα όμορφα. Ο στόχος είναι να μη χασομεράς στο φαγητό τη στιγμή που υπάρχουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνεις.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ