Τι είναι αυτό που κάνει τα φαγητά, ορισμένες φορές, αγχολυτικά; Πολλοί θεωρούν πως κάθε φαγητό μπορεί να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Η αλήθεια όμως είναι άλλη! Υπάρχει διαφορά του να πέφτεις με τα μούτρα σε ένα φαγητό γιατί η ψυχολογική σου κατάσταση δεν είναι καλή και διαφορετικό να επιλέγεις τροφές με καταπραϋντικές ιδιότητες. Ύστερα από έρευνες που έγιναν διαπιστώθηκε πως υπάρχουν συγκεκριμένες τροφές που έχουν την ιδιότητα να σε ηρεμούν.

Σπαράγγια

Το συγκεκριμένο λαχανικό είναι πλούσιο σε φολικό οξύ, που είναι απαραίτητο γιατί ελέγχει τα επίπεδα ψυχραιμίας του οργανισμού σου. Επίλεξε να τα κάνεις στη σχάρα και συνόδευσε το γεύμα σου.

Αβοκάντο

Αυτό το λαχταριστό φρούτο σε προστατεύει από το στρες. Πλούσιο σε γλουταθειόνη, λουτείνη, Β-καροτίνη, βιταμίνη Ε, Β και φολικό οξύ. Θυμήσου όμως πως το αβοκάντο μπορεί να θεωρείται φρούτο, έχει όμως αυξημένα λιπαρά, οπότε οι ποσότητές σου να είσαι με μέτρο.

Blueberries

Τα μύρτιλα περιέχουν στη σύνθεσή τους ανθοκυάνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Η συγκεκριμένη ουσία είναι συνδεδεμένη με όλα τα θετικά αποτελέσματα για την υγεία συμπεριλαμβανομένης της έντονης νοητικής λειτουργίας.

Φυστίκια Κάσιους

Οι ξηροί καρποί είναι το ιδανικό σνακ για να ξεγελάσεις την πείνα σου. Ιδιαίτερα για όσους κάνουν δίαιτα, μια μικρή ποσότητα συνδυάζει ικανοποιητική ποσότητα πρωτείνης και λιπαρών που οφελούν τον οργανισμό. Τα Κάσιους όμως ειδικότερα, είναι μια πολύ καλή πηγή ψευδάργυρου που είναι συνδεδεμένος με το άγχος και την κατάθλιψη.

Χαμομήλι

Είναι ίσως το πιο διαδεδομένο ρόφημα πριν πέσεις γα ύπνο. Μια πρόσφατη όμως έρευνα επιβεβαίωσε πως οι ιδιότητές του καταπραΰνουν τα συμπτώματα του έντονου άγχους. Απόλαυσέ το ζεστό στο τέλος της ημέρας σου.

Σκόρδο

Όπως πολλά φυτά, έτσι και το σκόρδο είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά. Τα συστατικά του είναι συνδεδεμένα με την πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, ακόμα και του κοινού κρυολογήματος. Επειδή το έντονο στρες μπορεί να αδυνατίσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα, ας ένταξε το ενεργά στη διατροφή σου!

Πράσινο τσάι

Αν και περιέχει καφεΐνη, το πράσινο τσάι έχει ένα αμυνοξύ που ονομάζεται θεανίνη που προστατεύει από τον καρκίνο και δίνει ώθηση στον εγκέφαλο.

Βρώμη

Είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα φαγητού που σε ηρεμεί. Περιέχει ένα σύμπλεγμα υδατανθράκων, που βάζει τον οργανισμό σου να παράγει σεροτονίνη. Η σεροτονίνη σου προκαλεί ένα ευχάριστο αίσθημα που σε κάνει να αποβάλεις το άγχος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ