Ο Απρίλιος σιγά σιγά φτάνει στο τέλος του και το καλοκαίρι πλησιάζει. Σκέφτεσαι πως θα βγεις στην παραλία και να δείχνεις γεμάτη αυτοπεποίθηση; Υπάρχει τρόπος! Διάβασε πως:

Μοίρασέ τις σωστά

Ο λόγος φυσικά για τις θερμίδες. Και εξηγούμε: Όταν μεσολαβεί πολύς χρόνος ανάμεσα στα γεύματα, τα αποθέματα ενέργειας και γλυκόζης του οργανισμού σου μπορεί να πέσουν κατακόρυφα. Αναρωτιέσαι τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι γίνεσαι ευάλωτη και μπορεί να ενδώσεις πιο εύκολα σε λαχταριστές μεν, εξαιρετικά παχυντικές δε τροφές. Για να αποφύγεις το σκόπελο, το μυστικό κρύβεται στον καταμερισμό των θερμίδων που θα καταναλώνεις καθημερινά: φρόντισε το πρωινό σου να περιλαμβάνει 400 θερμίδες, το μεσημεριανό 300 και το βραδινό 500. Ανάμεσα στα γεύματα, μπορείς να φας ένα σνακ των 100 και ένα των 200 θερμίδων.

Νερό, νερό, νερό!

Πιθανότατα έχεις ακούσει αρκετές φορές το τσιτάτο «δεν πεινάς, διψάς». Κι όμως, εμπεριέχει μία δόσης αλήθειας, καθώς πράγματι πολλοί άνθρωποι μπερδεύουν το αίσθημα της πείνας με τη δίψα. Για να ξεμπερδευτείς, κάνε το τεστ. Με την πρώτη ένδειξη πείνας, πιες ένα ποτήρι νερό. Οι ειδικοί εξηγούν ότι όταν ο οργανισμός είναι σωστά ενυδατωμένος, ο μεταβολισμός διατηρείται σε υψηλά επίπεδα. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Φρόντισε, πριν καταφύγεις στη λύση του σνακ, να πιεις ένα ποτήρι νερό, ένα φρέσκο χυμό φρούτων, μαύρο τσάι, τσάι από βότανα ή καφέ χωρίς καφεΐνη (αν πίνεις κανονικό καφέ, μην καταναλώνεις πάνω από δύο την ημέρα). Αν διαπιστώσεις ότι η πείνα συνεχίζεται, τότε μπορείς να καταφύγεις σε ένα υγιεινό σνακ.

Βάλε φρένο στο αλκοόλ

Δυστυχώς, το αλκοόλ είναι ένας από τους πρώτους στη λίστα εχθρούς της σιλουέτας σου. Δεν χρειάζεται να το στερηθείς. Αρκεί να μάθεις να το καταναλώνεις σωστά και να κάνεις έξυπνες επιλογές. Τι εννοούμε; Μετά από κάθε ποτήρι αλκοόλ, προσπάθησε να πίνεις ένα ποτήρι χυμό ή νερό. Μην παρασυρθείς από τα εντυπωσιακά καλοκαιρινά κοκτέιλ, που είναι μεν δροσιστικά και γλυκά, αλλά θα σε φορτώσουν με πολύ περισσότερες θερμίδες από όσες πιστεύεις. Ποτά όπως η pina colada ή το daiquiri φτάνουν και τις 400 θερμίδες (!) ενώ τα εμφιαλωμένα, έτοιμα κοκτέιλ περίπου τις 200 θερμίδες. Προτίμησε οινοπνευματώδη ποτά με λίγες θερμίδες, όπως το κρασί (το κόκκινο κάνει καλό και στην καρδιά) και σκέτα ποτά όπως ουίσκι ή τζιν, με νερό ή πάγο. SOS: Μη συνοδεύεις το ποτό σου με ξηρούς καρπούς. Προτίμησε μπαστουνάκια καρότου ή αγγουριού.

Επίλεξε εποχικά!

Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να απολαύσεις πολλά ζουμερά, νόστιμα φρούτα. Είναι οι Νο1 καλοκαιρινοί σύμμαχοί σου. Κι αυτό γιατί, όχι μόνο δίνουν λίγες θερμίδες (καθώς είναι πλούσια σε νερό) αλλά σου δημιουργούν έντονο αίσθημα κορεσμού (με λίγα λόγια σου κόβουν την όρεξη). Επιπλέον, είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες και γι’ αυτό αποτελούν ιδανική λύση για σνακ ενδιάμεσα στα γεύματα. Άφησε λοιπόν τα πορτοκάλια και τα μήλα για το φθινόπωρο, και εστίασε την προσοχή σου στα καλύτερα της εποχής, τα οποία μπορείς να καταναλώνεις τρεις φορές την ημέρα.

Μείνε συντονισμένη για τους 4 επόμενους κανόνες που ακολουθούν!

Διάβασε επίσης:

Μην αλλάξεις διατροφή, άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι!

Ειρήνη Παπαδοπούλου: “Ερωτεύσου! Κλείνει το στομάχι”

Test: Anger… control!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ