Ο Απρίλιος σιγά σιγά φτάνει στο τέλος του και το καλοκαίρι πλησιάζει. Σκέφτεσαι πως θα βγεις στην παραλία και να δείχνεις γεμάτη αυτοπεποίθηση; Υπάρχει τρόπος! Διάβασε τους προηγούμενους 4 τρόπους για να το καταφέρεις! 
Προτίμησε τα light

Γιαούρτι, αναψυκτικά, ζελέ, παγωτά σε «εκδοχές» με χαμηλές θερμίδες θα σου προσφέρουν σχεδόν την ίδια γευστική ικανοποίηση, ενώ παράλληλα θα σε γλιτώσουν από περιττές θερμίδες. Είναι γνωστό ότι το λίπος είναι αυτό που ευθύνεται για την υψηλή ενεργειακή αξία ορισμένων τροφών. Αντίστοιχα, επίλεξε την πιο light εκδοχή των κλασικών καλοκαιρινών παγωτών. Αντί για παγωτό ξυλάκι ή έναν πύραυλο των 500 θερμίδων, επίλεξε ένα σορμπέ ή μία γρανίτα. Είναι εξίσου νόστιμα (ή… σχεδόν εξίσου) και θα σε φορτώσουν μόνο με 250 θερμίδες.

Οργανώσου στην ταβέρνα

Εντάξει, καλοκαίρι είναι και τα ταβερνάκια, τα ουζερί και γενικά οι έξοδοι για φαγητό είναι κάτι που ούτε θέλεις ούτε και χρειάζεται να στερηθείς, ακόμα κι αν κάνεις δίαιτα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να… παίξεις με σύστημα. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Μην παρασυρθείς από τα ορεκτικά, ιδιαίτερα τα τηγανητά ή τα τύπου πανέ, γιατί έχουν υψηλή θερμιδική αξία. Μην πέσεις στο πιο συχνό λάθος που κάνουμε στις ταβέρνες: να χορταίνουμε με τα ορεκτικά, με αποτέλεσμα, όταν έρθει το κυρίως γεύμα, να το τρώμε χωρίς πραγματικά να πεινάμε. Προγραμμάτισε τι θα φας περιορίζοντας τα ορεκτικά σε ένα μικρό πιατάκι και κράτησε την όρεξη σου για το κυρίως πιάτο.

Μείωσε ταχύτητα

Φρόντισε το κύριο γεύμα σου να μη διαρκεί λιγότερο από 20-30 λεπτά. Με αυτό τον τρόπο, βοηθάς το σώμα σου να νιώσει το αίσθημα του κορεσμού, ώστε να μην προσλάβει περιττές θερμίδες. Για να το πετύχεις, μάσησε αργά την κάθε μπουκιά σου. Μην ξεχνάς ότι η πέψη ξεκινάει από το στόμα, καθώς το σάλιο περιέχει συστατικά που βοηθούν στη διάσπαση των τροφών. Πριν ξεκινήσεις λοιπόν να τρως, κόψε τη μερίδα σου σε μικρές μπουκιές και μάσησε την κάθε μία τουλάχιστον 15 φορές.

Γυμνάσου χωρίς να το καταλάβεις!

Το ξέρεις ήδη: άσκηση και δίαιτα πάνε πακέτο, αν θέλεις να αποκτήσεις το σώμα που πάντα ονειρευόσουν. Ακόμα κι αν δεν είσαι φανατική της άσκησης, το καλοκαίρι ενδείκνυται για δραστηριότητες που θα σε βοηθήσουν να γυμναστείς χωρίς να το καταλάβεις. Το πλάνο σου περιλαμβάνει κολύμπι, ρακέτες, περπάτημα στα σοκάκια του νησιού και –για τις πιο τολμηρές- θαλάσσιο σκι. Ό,τι δηλαδή θα έκανες ούτως ή άλλως. Να θυμάσαι ότι όσο περισσότερο κινείσαι, τόσο μεγαλύτερες καύσεις θα κάνεις.

Διάβασε επίσης:

4 κανόνες για να χάσεις άμεσα κιλά χωρίς να πεινάσεις! (Μέρος 1ο)

Fat Burn: Η απόλυτη άσκηση για υπέροχο κορμί!

Βιταμίνη D: τα συμπτώματα της έλλειψής της

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ