Ναι το ξέρουμε η καθημερινότητα μπορεί να είναι ζόρικη, όμως πρέπει να πάντα να βλέπουμε την αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων. ήρθε λοιπόν η ώρα για αλλαγή και μπορείς να ξεκινήσεις από απλά καθημερινά πράγματα!

1. Και στην κορφή… κανέλα

Πρόσθεσε το μυρωδάτο μπαχαρικό στα δημητριακά και στο γιαούρτι σου και θα βάλεις STOP στις λιγούρες σου. Μια έρευνα η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «The American Journal of Clinical Nutrition» αποκάλυψε πως το συγκεκριμένο μπαχαρικό ελέγχει όχι μόνο τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αλλά και το αίσθημα της πείνας.

2. Φύγε ζάχαρη, έλα στέβια!

Θέλεις να χάσεις κιλά αλλά να απολαμβάνεις γλυκούς πειρασμούς; Απλά αντικατέστησε τη ζάχαρη σε κάθε συνταγή σου με τη στέβια. Πρόκειται για ένα μικρό φυτό με προέλευση την Παραγουάη, που φυτρώνει ελεύθερα στην Κεντρική και Νότια Αμερική και ήταν γνωστό εδώ και εκατοντάδες χρόνια στους Ινδιάνους Guarani ως γλυκαντικό και θεραπευτικό βότανο. Το αποτέλεσμα θα είναι εξίσου γευστικό αλλά με 50% λιγότερες θερμίδες. Πόσο τέλειο είναι αυτό;

3. Κάνε του… κεφιού σου!

Μην αφήνεις για αύριο ό,τι θέλεις να κάνεις σήμερα. Πάρε την απόφαση και πραγματοποίησέ το! Μόλις διαβάσεις το άρθρο, πέρνα από τη θεωρία στην πράξη. Βγάλε σήμερα από τα νύχια σου το φθαρμένο βερνίκι που σε ενοχλεί όλη τη μέρα, κλείσε εκείνο το ραντεβού στο κομμωτήριο που όλο αναβάλλεις, ακύρωσε τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο που ποτέ δεν πας!

4. Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου για σένα είσαι… εσύ!

Κάνε focus στο σημείο του σώματός σου που αποτελεί το ατού σου και τόνισέ το όχι μόνο εξωτερικά αλλά και… στο μυαλό σου. Αν το αβαντάζ σου είναι τα μακριά πόδια σου συνήθισε να λες στον εαυτό σου «έχω ωραία πόδια». Μπορεί στην αρχή να σου ακούγεται χαζό αλλά είναι καλύτερο από το να… σε λυπάσαι! Σταδιακά αυτή η θετική ώθηση στην οποία υποβάλλεις το μυαλό σου θα σε κάνει υποσυνείδητα να το πιστέψεις!

5. Όταν τρέχει το μυαλό σου, πάτα φρένο!

Κλείσε τα μάτια σου και μέτρα τις σκέψεις σου. «Χρωστάω στον πατέρα μου 100 ευρώ (διάρκεια σκέψης 1΄)», «Πρέπει να στείλω επειγόντως αυτό το mail (διάρκεια σκέψης 2΄). Όταν μετράς τις σκέψεις σου, αυξάνεις το αίσθημα αυτοελέγχου, κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει στο να τις βάλεις και σε μια σειρά.

Stay tuned, τις επόμενες μέρες ακόμα 5 μυστικά σε περιμένουν να σου κάνουν τη ζωή σου καλύτερη!

Διάβασε περισσότερα:

Ηλέκτρα Στάικου: «Τα πικρόχολα σχόλια ήταν το κίνητρό μου να χάσω 20 κιλά!»

4 τρόποι επιβίωσης από τις δύσκολες καταστάσεις

Ευαγγελία Βλαχοπούλου: “Έχασα 15 κιλά σε 4 μήνες χωρίς να στερηθώ τίποτα”

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ