Ναι το ξέρουμε η καθημερινότητα μπορεί να είναι ζόρικη, όμως πρέπει να πάντα να βλέπουμε την αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων. Ήρθε λοιπόν η ώρα για αλλαγή και μπορείς να ξεκινήσεις από απλά καθημερινά πράγματα! 

Δες εδώ τα 5 προηγούμενα tips

3 ημέρες προθεσμία

Χρειάζεται να περάσουν 72 δύσκολες ώρες όταν προσπαθείς να απαρνηθείς τη ζάχαρη, την καφεΐνη, τα λιπαρά φαγητά και τους υδρογονάνθρακες. Δώσε, λοιπόν, στον εαυτό σου τρεις μέρες προθεσμία πριν καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι δεν μπορείς να… απεξαρτηθείς!

Μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη Τύπου 2 κατά 21%

Και αυτό δεν το λέμε εμείς! Είναι το αποτέλεσμα μιας τεράστιας έρευνας 29.000 ανθρώπων που έγινε για λογαριασμό του περιοδικού «The American Journal of Clinical Nutrition».

Τρως πιο υγιεινά στη συνέχεια της μέρας

Ερευνητές που ανέλυσαν αξονικές τομογραφίες εγκεφάλων έφτασαν στο συμπέρασμα πως οι άνθρωποι που έχουν παρακάμψει το πρωινό έχουν περισσότερες πιθανότητες να κλείσουν τη μέρα τους με ένα λιπαρό πιάτο. Γι΄ αυτό φάε το γιαουρτάκι σου το πρωί για να αποφύγεις το λιπαρό σουβλάκι το βράδυ!

Κόβει μαχαίρι τις λιγούρες

Το ιδανικό πρωινό συνδυάζει τις πρωτεΐνες και απελευθερώνει τους υδατάνθρακες. Όταν λέμε πρωτεΐνες δεν εννοούμε κρέας και ψάρι για πρωινό! Μπορείς να φας αβγό, βραστό ή ομελέτα, ή δημητριακά με γάλα ή γιαούρτι. Μέχρι το μεσημέρι θα νιώθεις χορτασμένη!

Κάν’ το με τα χεράκια σου

Γυμνασμένα χέρια σε 5 μόλις λεπτά; Στάσου όρθια με τα χέρια τοποθετημένα στους γλουτούς και σήκωσέ τα όσο πιο ψηλά μπορείς πίσω σου, γυρίζοντας τις παλάμες σου προς το ταβάνι. Τώρα πίεσε τους τρικέφαλους να κάνουν τα χέρια σου να πάλλονται πάνω κάτω σε απόσταση 5 εκατοστών. Κάνε 3 σετ των 20 επαναλήψεων (μετρώντας μέχρι το 50). Όσο μεγαλύτερο το βάρος σου τόσο περισσότερο πρέπει να επιμείνεις.

Διάβασε επίσης:

5 μυστικά για να δείχνεις πάντα άψογη και ανανεωμένη! (Μέρος 1ο)

5 μυστικά για να δείχνεις πάντα άψογη και ανανεωμένη! (Μέρος 2ο)

Νέο trend: Ποδηλατάδα στα όρθια! (βίντεο)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ