Εναρμονίστε σώμα και πνεύμα, αυξήστε την ευλυγισία σας και χαλαρώστε τους καταπονημένους σας μυς κάνοντας Γιόγκα! Το γυμναστήριο είναι μακριά, έχει πολύ κόσμο και κοστίζει. Γιατί να γραφτείτε σε μαθήματα Γιόγκα, όταν μπορείτε να κάνετε απλές ασκήσεις στο σπίτι, μακριά από αδιάκριτα βλέμματα και χωρίς καθόλου έξοδα; Δείτε 6 απλές ασκήσεις γιόγκα, για κάθε ώρα της ημέρας, που θα ενισχύσουν την ψυχική σας ισορροπία και θα βελτιώσουν σημαντικά τα ανοίγματά σας.

Όταν ξυπνήσετε

«Το τέντωμα της γάτας»

“YOGA

Ποιος δεν χρειάζεται ένα καλό τέντωμα της σπονδυλικής στήλης, όταν ξυπνάει; Ξεκινήστε με τις παλάμες και τα γόνατα στο πάτωμα (οι παλάμες στο ύψος των ώμων και τα γόνατα με μικρό κενό ανάμεσά τους). Σχηματίστε αψίδα με την σπονδυλική σας στήλη, χαμηλώνοντας το κεφάλι σας τόσο, ώστε να κοιτάζετε τους μηρούς σας. Πάρτε μια ανάσα και επαναφέρετε την πλάτη σας σε ίδια θέση. Επαναλάβετε τέσσερις πέντε φορές, σε αργό ρυθμό.

«Ανάποδος σκύλος»

“YOGA

Άσκηση ιδανική για τέντωμα της πλάτης, των ποδιών και των χεριών. Είναι πιο απαιτητική απ’ την προηγούμενη, αλλά ιδανική για ξεπιαστείτε μετά τον ύπνο. Ξεκινήστε με τις παλάμες και τα γόνατα στο πάτωμα και την πλάτη σας σε παράλληλη θέση με το έδαφος. Σπρώξτε με τα δάχτυλα των ποδιών σας, σηκώστε τους γοφούς σας και φέρτε τα αυτιά σας ανάμεσα στα μπράτσα σας. Ταυτόχρονα, πατήστε με τα πέλματά σας στο έδαφος και ανασηκώστε με κοφτές τις κινήσεις τις φτέρνες σας για να «ξυπνήσετε» τους μυς των ποδιών. Πάρτε τρεις βαθιές αναπνοές και γυρίστε αργά στη αρχική θέση.

Το μεσημέρι

«Χέρια στα δάχτυλα των ποδιών»

“YOGA

Μετά τις δουλειές του σπιτιού ή την πολύωρη καθιστή στάση μπροστά σε έναν υπολογιστή, εάν εργάζεστε, χρειάζεται ένα καλό τέντωμα της πλάτης, της μέσης και των ποδιών. Ξεκινήστε σε όρθια στάση, με τα πόδια σχεδόν ενωμένα. Χαμηλώστε τους ώμους σας και σιγά-σιγά σκύψτε προς τα κάτω. Ο σκοπός είναι να αγγίξετε με τις άκρες των δακτύλων σας τα δάχτυλα των ποδιών. Αν δυσκολεύεστε να φτάσετε στο πάτωμα με τεντωμένα γόνατα, λυγίστε τα. Επιστρέψτε στην όρθια θέση αργά, ορθώνοντας τελευταίο τον λαιμό σας. Επαναλάβετε δύο ή τρεις φορές, ανάλογα με τις αντοχές σας.

«Χέρια στα δάχτυλα των ποδιών Νο2»

“YOGA

Η άσκηση αυτή ενδείκνυται για να διευκολύνετε την πέψη, επομένως κάντε αυτή την άσκηση μετά το μεσημεριανό φαγητό. Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα και ενωμένα μπροστά σας. Με αργές κινήσεις, κατεβάστε τις παλάμες σας μέχρι τα πέλματά σας. Με τεντωμένα ή λυγισμένα γόνατα –ανάλογα με την ευλυγισία που διαθέτετε- πάρτε τρεις αναπνοές όσο είστε «διπλωμένη» και επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Το απόγευμα

«Πολεμιστής 2»

“YOGA

Η άσκηση «Πολεμιστής» είναι κατάλληλη για τις απογευματινές ώρες, που τα επίπεδα διάθεσης και ενέργειας πέφτουν κατακόρυφα, αφού πρόκειται για μια άσκηση ιδιαίτερα δυναμική που θα ενδυναμώσει κορμό, χέρια και πόδια ταυτόχρονα. Ξεκινήστε με το ένα πόδι προτεταμένο και το άλλο τεντωμένο προς τα πίσω –τα δάχτυλα του πίσω, τεντωμένου ποδιού πρέπει να είναι ελαφρώς ανασηκωμένα. Σηκώστε τα χέρια στο ύψος των ώμων, παράλληλα με το πάτωμα, και τις παλάμες να κοιτάζουν προς τα κάτω. Λυγίστε τα γόνατα έτσι ώστε η δεξιά σας κνήμη να σχηματίζει γωνία 90 μοιρών με τον γοφό. Μείνετε σ’ αυτή τη θέση για τρεις έως πέντε αναπνοές και επιστρέψτε στη θέση εκκίνησης. Επαναλάβετε με το αντίθετο πόδι προτεταμένο.

Πριν τον ύπνο

«Παιδί»

“YOGA

Με τη στάση αυτή, θα ανακουφίσετε τη σφιγμένη σας πλάτη και θα ανοίξετε τους γοφούς σας –είναι η άσκηση που θα προσφέρει την απαραίτητη χαλάρωση που χρειάζεστε πριν τον ύπνο. Ξεκινήστε με την κλασική στάση «Σκύλος» (παλάμες και γόνατα στο έδαφος) και αργά καθίστε στις φτέρνες σας, αφού ανοίξετε τα γόνατα τόσο, ώστε να ευθυγραμμιστούν με τους ώμους σας. Χαμηλώστε τον κορμό ανάμεσα στους μηρούς και ακουμπήστε το μέτωπο στο στρώμα. Τεντώστε τα χέρια σας μπροστά και μακριά με τις παλάμες να κοιτάζουν το πάτωμα. Μείνετε στη στάση αυτή για ένα περίπου λεπτό και απολαύστε τη χαλάρωση της μέσης και των ποδιών.

Πηγή: huffingtonpost.com

Διάβασε επίσης:

Crash test: casual sex ή σχέση;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ