Το στρες που νιώθεις καθημερινά μπορείς με τους κατάλληλους μηχανισμούς να το περιορίσεις και να το ελέγξεις. Δες παρακάτω μερικά μυστικά που θα σου λύσουν τα χέρια και θα σε βγάλουν από τη δύσκολη θέση.

1 Πάρε βαθιές ανάσες

Η αναπνοή είναι το πιο βασικό όπλο που έχεις στη μάχη σου κατά του στρες. Κάθε φορά που νιώθεις αγχωμένη, προσπάθησε να ηρεμήσεις και να εστιάσεις την προσοχή σου στην αναπνοή σου. Κλείσε τα μάτια σου, κάτσε κάπου αναπαυτικά, έχοντας ίσιο το κορμί σου και χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα άλλο· απλώς παίρνε βαθιές ανάσες.

2 Γέλασε

Το γέλιο μπορεί να μην είναι πανάκεια για όλες τις παθήσεις, ωστόσο μπορεί να σε βοηθήσει σημαντικά, καθώς μειώνει τα επίπεδα της ορμόνης του στρες στον οργανισμό σου. Βάλε στο DVD να δεις μια κωμωδία ή βγες με τους πιο χιουμορίστες φίλους σου.

3 Νιώσε ευγνωμοσύνη

Φτιάξε έναν κατάλογο με όλα τα πράγματα για τα οποία νιώθεις ευγνωμοσύνη στη ζωή σου και κάθε φορά που νιώθεις αγχωμένη ρίχνε του μια ματιά. Η τακτική αυτή θα σε βοηθήσει να εστιάσεις στη θετική πλευρά της ζωής και να αντιμετωπίσεις καλύτερα τα προβλήματα της καθημερινότητάς σου.

4 Παίξε με το σκύλο ή τη γάτα σου

Τα κατοικίδια, σύμφωνα με έρευνες, μειώνουν την αρτηριακή πίεση και μας βοηθούν να χαλαρώσουμε και να ηρεμήσουμε. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι να τα αγαπάς πραγματικά, αφού διαφορετικά δεν θα έχουν καμία θεραπευτική επίδραση πάνω σου. Ακόμη, μπορείς να συνδυάσεις και τα οφέλη της άσκησης, π.χ., πηγαίνοντας μια βόλτα με το σκύλο σου.

5 Πήγαινε μια βόλτα

Αν δεν έχεις χρόνο για γυμναστήριο, τότε πήγαινε μια σύντομη βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς σου. Το περπάτημα είναι μια μορφή δραστηριότητας που σε βοηθάει να αυξήσεις τα επίπεδα των ενδορφινών στον οργανισμό σου, που θεωρούνται οι ορμόνες της ευεξίας.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ