Βεβαίως! Πρώτα απ’ όλα, όµως, καλό θα ήταν να κατανοήσεις γιατί νιώθεις έντονη πείνα. Είναι γιατί η γυµναστική ήταν αρκετά έντονη; Σε αυτή την περίπτωση, πριν από τη γυµναστική µπορείς να φας µια µπάρα δηµητριακών ή ψωµί µε µέλι και ταχίνι. Επίσης, µπορεί να ευθύνονται ψυχολογικοί λόγοι (έντονο στρες, επιβράβευση µε ένα λαχταριστό σνακ εφόσον γυµναστήκαµε…). Σε κάθε περίπτωση, ο συνδυασµός πρωτεΐνης µε άµυλο χαµηλού γλυκαιµικού φορτίου, π.χ. γιαούρτι µε φρούτο, αποξηραµένα φρούτα µε ξηρούς καρπούς, θα ήταν ιδανικός ώστε να αναπληρώσεις το χαµένο γλυκογόνο και να εµποδίσεις τη µυϊκή κόπωση και την υπογλυκαιµία, που οδηγούν σε υπερφαγικό επεισόδιο.

Διάβασε επίσης:

Είσαι σίγουρη πως τα light προϊόντα σου κάνουν καλό;

Είµαι 30 χρονών. Είναι απαραίτητο να πίνω γάλα για να προστατευτώ από την οστεοπόρωση;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ