To νέο επαναστατικό σύστημα αδυνατίσματος μόνο στο The BODY!

Η στέρηση και η συνήθεια να τρως μόνο ψητά και σαλάτες για να χάσεις βάρος δεν αποτελεί λύση. Χάσε τα περιττά κιλά απολαυστικά, τρώγοντας αυτό που θέλεις!

Μέχρι τώρα κατέφευγες σε δίαιτες express ή στερητικές ή της μόδας; Ήρθε η ώρα να τις αφήσεις πίσω! Το The BODY σου δείχνει το δρόμο να αδυνατίσεις -και να μην πάρεις ποτέ ξανά τα κιλά που έχασες- τρώγοντα ό,τι σου αρέσει! Πώς; Με το πρωτοποριακό σύστημα TBS, που παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

Τι είναι το TBS;

Μέθοδος αδυνατίσματος και συντήρησης απώλειας βάρους βασισμένη σε ένα σύστημα πόντων που σχεδίασε και εφαρμόζει με επιτυχία η κλινική διαιτολόγος Χριστίνα Μπαλαμώτη. Με αυτό όλα τα φαγητά αντιστοιχούν σε πόντους. Κάθε πόντος ισούται με 80 θερμίδες. Και κάθε γυναίκα έχει δικαίωμα να καταναλώνει καθημερινά τρόφιμα που αντιστοιχούν σε ένα συγκεκριμένο όριο πόντων. Αυτό σου επιτρέπει να καθορίζεις μόνη σου τι θα τρως κάθε μέρα, προσαρμόζοντας τη δίαιτα σου στον τρόπο ζωής σου, χωρίς τον κίνδυνο να κάνεις διατροφικά λάθη. Έτσι, επιτυγχάνεις σταθερότητα ως προς τις θερμίδες που προσλαμβάνεις, τρώγοντας αυτό πού θέλεις. Απλώς μετράς τους πόντους που σου αντιστοιχούν και επιλέγεις αυτά που θέλεις ή έχεις τη δυνατότητα να φας. Για παράδειγμα: θέλεις για μεσημεριανό να παραγγείλεις μια μπαγκέτα ζαμπόν τυρί ή μια μερίδα μουσακά. Το πρώτο έχει 6 πόντους, το δεύτερο 5 πόντους (τα 300 γρ.). Οπότε δεν είναι προτιμότερο να επιλέξεις τον μουσακά αντί για την μπαγκέτα;

Πώς υπολογίζω τους πόντους που χρειάζομαι;

Στη κάθε γυναίκα, ανάλογα με το ύψος, το βάρος και την ηλικία της, αντιστοιχεί ένας συγκεκριμένος αριθμός πόντων που μπορεί να καταναλώνει μέσα στην ημέρα, αν θέλει να χάσει βάρος. Για παράδειγμα, αν »δικαιούσαι» 17 πόντους, μπορείς να επιλέξεις όποιο φαγητό θέλεις, αρκεί να μην υπερβείς το όριο των πόντων που σου αναλογεί συνολικά μέσα στην ημέρα. Με αυτό το σύστημα, θα χάνεις μισό με ένα κιλό την εβδομάδα, υγιεινά και χωρίς στερήσεις. Αν, για παράδειγμα, έχεις ύψος 1,64 και είσαι 30 ετών θα πρέπει να λαμβάνεις 17 πόντους την ημέρα.

Δηλαδή, μπορώ να τρώω ό, τι θέλω;

Ναι, αλλά καλό είναι να φροντίζεις να μη λείπουν από τη διατροφή σου τα φρούτα και τα λαχανικά. Αν τα αποφεύγεις, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ως προς τον έλεγχο του βάρους, αλλά μακροπρόθεσμα υπάρχει ο κίνδυνος υψηλής χοληστερόλης ή δυσκοιλιότητας.

Τι πρέπει να προσέχω;

Είναι σημαντικό να μην επιλέγεις συστηματικά τροφές που δεν είναι υγιεινές, γιατί μπορεί να χάσεις τα κιλά που πρέπει αλλά να αντιμετωπίσεις άλλα προβλήματα, π.χ., να αυξηθούν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σου. Γι’ αυτό το λόγο, καλό είναι, συνδυαστικά με τους πόντους, να μετράς και τα γραμμάρια υδατάνθρακα που προσλαμβάνεις (αναψυκτικά, καραμέλες, σιρόπια εμπορίου, ζάχαρη, λευκό ρύζι, λευκό ψωμί, λευκά ζυμαρικά, πατάτες –που, αν και σύνθετος υδατάνθρακας, στο σώμα αντιδρούν ως απλός υδατάνθρακας–, αρτοποιήματα και γλυκά). Αυτό, όμως, μπορείς να το κάνεις σε δεύτερο στάδιο, αφού πρώτα εξοικειωθείς με τους πόντους. Τα γραμμάρια των υδατανθράκων δεν πρέπει να ξεπερνούν το δεκαπλάσιο των πόντων που σου αναλογούν μέσα στην ημέρα. Αν, για παράδειγμα, δικαιούσαι 17 πόντους την ημέρα, θα πρέπει μάξιμουμ να προσλαμβάνεις 170 γρ. υδατάνθρακα.

Πόσο εύκολο είναι στην εφαρμογή του το TBS;

Είναι πολύ χρηστικό και γι’ αυτό άλλωστε βρίσκει τόσο μεγάλη απήχηση στον κόσμο. Με το σύστημα των πόντων είναι πραγματικά πολύ εύκολο να χάσεις βάρος αλλά και να μην επανακτήσεις αυτό που έχασες, αφού μαθαίνεις πόσους πόντους έχει κάθε τροφή και μπορείς έτσι να επιλέγεις σωστά. Αποκτάς χρήσιμη γνώση, που θα σε βοηθήσει να αδυνατίσεις με τον πιο απολαυστικό τρόπο.

Αποτελεί υγιεινό σύστημα αδυνατίσματος;

Ναι! Το σύστημα αυτό είναι ένας υγιεινός τρόπος αδυνατίσματος, αρκεί να ακολουθήσεις σωστά τους κανόνες: εκτός από τη μέτρηση των πόντων να μη χρησιμοποιείς απλούς υδατάνθρακες, π.χ. γλυκά, πάνω από δύο με τρεις φορές την εβδομάδα και να μην ξεχνάς να υπολογίζεις και τα γραμμάρια των υδατανθράκων ημερησίως.

Αν γυμνάζομαι, έχω τις ίδιες ανάγκες πόντων;

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει οι πόντοι να αυξάνονται κατά δύο την ημέρα. Αν γυμνάζεσαι συστηματικά, πάνω από 3 φορές την εβδομάδα, δικαιούσαι όλες τις ημέρες έως και 2 πόντους επιπλέον.

Πώς θα συντηρηθώ στα κιλά που έχασα με το TBS;

Όταν φτάσεις στο στόχο σου, τότε θα πρέπει σταδιακά, σε ένα μήνα, να αυξήσεις τους πόντους ημερησίως, μέχρι να φτάσεις στο όριο που δικαιούσαι. Αν π.χ. προσλαμβάνεις 17 πόντους την ημέρα για να αδυνατίσεις και χρειάζεσαι 25 πόντους για να διατηρηθείς στα κιλά που έχασες, αυτό θα το κάνεις σταδιακά, ώστε να συνηθίσει ο οργανισμός σου.

Το TBS μπορεί να βοηθήσει να χάσω τα τελευταία κιλά;

Σίγουρα μπορεί! Ωστόσο, όσο χάνεις κιλά τόσο οι πόντοι που καταναλώνεις θα πρέπει να μειώνονται, γιατί από ένα σημείο και μετά ο οργανισμός συνηθίζει τις θερμίδες και προσαρμόζει το μεταβολισμό του στις θερμίδες που παίρνει. Οπότε, όσο »κατεβαίνεις’, τόσο λιγότερο θα πρέπει να τρως, για να εξακολουθήσεις να χάνεις βάρος. Επίσης, το “κλειδί”, ιδιαίτερα για να χάσεις τα τελευταία κιλά, είναι να κρατάς το όριο των ημερησίων πόντων σου σταθερό. Δεν μπορείς να τρως τη μια μέρα 10 πόντους, την άλλη 13 και μετά 11.

Ποια είναι η Χριστίνα Μπαλαμώτη:

Είναι κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, αριστούχος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Επί σειρά ετών, μέσω της Διαιτολογικής Μονάδας Dietnet, συμβάλλει στη διαμόρφωση των διατροφικών-διαιτολογικών εξελίξεων μέσω νεωτεριστικών διατροφικών προγραμμάτων και διαιτολογικών προσεγγίσεων. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων (Π.Σ.Δ.), του Πανελλήνιου Συλλόγου Νοσοκομειακών Διαιτολόγων (ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ.Δ.) και του Συνδέσμου Υποτρόφων του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης. Είναι, επίσης, ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ