«Από Δευτέρα δίαιτα«, πόσες φορές δεν έχεις πει αυτή τη φράση και τελικά δεν την κάνεις ποτέ πράξη; Άσε κατά µέρος τις μεγάλες υποσχέσεις και προσπάθησε να κάνεις µικρές –σε πρώτο επίπεδο ανεπαίσθητες– αλλαγές στο καθηµερινό σου διατροφολόγιο.

Ώρα για καθάρισµα

Ακούγεται ίσως παράξενο αλλά έχει διαπιστωθεί άµεση συσχέτιση µιας αναστατωµένης κουζίνας µε την υπέρµετρη κατανάλωση επιβαρυντικών για την υγεία και τη σιλουέτα σνακ. Βρόµικα πιάτα στο νεροχύτη, λερωµένοι πάγκοι και τραπέζια γεµάτα αποφάγια οδηγούν περίπου στη 44% µεγαλύτερη κατανάλωση junk food. Άνθρωποι που είχαν συνέχεια στο άµεσο οπτικό τους πεδίο ανοιγµένα τσιπς ή µισοτελειωµένες σοκολάτες πάνω σε έναν πάγκο όπου κυριαρχεί το… χάος ζύγιζαν 8 κιλά περισσότερο από αυτούς που έτρωγαν σε ένα καθαρό και τακτοποιηµένο περιβάλλον.

Καλύτερα να µασάς

Η τσίχλα είναι ο µεγαλύτερος σύµµαχός σου όταν περιδιαβαίνεις στους διαδρόµους του σούπερ µάρκετ, χαζεύοντας όλα εκείνα τα απίθανα ζαχαρωτά και σνακ! Μελέτες έδειξαν πως το µάσηµα της τσίχλας µειώνει την ικανότητα του εγκεφάλου να µπει στη διαδικασία να σκεφτεί πόσο υπέροχη θα ήταν η γεύση ενός παγωτού ή ενός κρουασάν. Όσοι πήγαν για ψώνια µε µια τσίχλα στο στόµα δεν το µετάνιωσαν: Γύρισαν στο σπίτι έχοντας αγοράσει 7% λιγότερο junk food!

Απόλαυσε κάθε µπουκιά

Ακούγεται κλισέ αλλά τελικά το γεγονός ότι αποδίδει είναι που την καθιστά ως συµβουλή διαχρονική. Κλείσε την τηλεόραση, το laptop, το tablet και επικεντρώσου στην ευχαρίστηση που σου δίνει κάθε µπουκιά. Όταν δεν συντρέχουν λόγοι, µη βιάζεσαι να ολοκληρώσεις το γεύµα σου, όσο νόστιµο κι αν είναι. Δεν είναι η ποσότητα που θα σε κάνει χαρούµενο αλλά η ποιότητα του τρόπου που το καταναλώνεις. Μασώντας αργά, δίνεις όλον τον απαραίτητο χρόνο στον εγκέφαλό σου να αποκωδικοποιήσει τα γευστικά ερεθίσµατα που λαµβάνει και να φτάσει στο αίσθηµα του κορεσµού γρηγορότερα.

Διάβασε επίσης:

Σούπερ Δίαιτα: Χάσε τα κιλά των γιορτών σε 1 εβδομάδα!

Με αυτή τη διατροφή θα αποφύγεις τις ιώσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ