Υπάρχουν µέρες που δεν έχεις όρεξη και δεν θέλεις να βγεις ούτε από το σπίτι. Λογικό. Είναι, όµως, σε φυσιολογικό πλαίσιο ή µήπως ο τρόπος που συµπεριφέρεσαι στον εαυτό σου επηρεάζει την προσωπική σου ζωή;

Κοιτάζεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και βρίσκεις ένα σωρό ατέλειες; Θες απεγνωσµένα να αποκτήσεις σώµα µοντέλου; Είσαι πεπεισµένη ότι η ευτυχία σου εξαρτάται από το αν θα χάσεις εκείνα τα πέντε κιλά;

Μάντεψε, λοιπόν… Δεν είσαι η µόνη! Σύµφωνα µε πρόσφατη έρευνα, οι γυναίκες κάνουν κατά µέσο όρο 13 αρνητικές σκέψεις για το σώµα τους µέσα στην ηµέρα… καθηµερινά! Δεν νοµίζεις πως το νούµερο 13 είναι αρκετά µεγάλο; Οι αρνητικές σκέψεις µειώνουν την αυτοπεποίθησή σου και πολλές φορές έχουν αντίκτυπο στην προσωπική σου ζωή. Γι’ αυτό το λόγο τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ποια είναι η πραγµατική σου εικόνα και να αλλάξεις επιτέλους τον τρόπο που αντιµετωπίζεις τον εαυτό σου.

Σκέφτεσαι:

«Είµαι χοντρή. Κοίτα όλο αυτό το λίπος που έχει µαζευτεί στην κοιλιά µου».

Πρέπει να πεις:

«Μπορεί να µην έχω κοιλιακούς, αλλά µου αρέσουν πολύ τα πόδια µου. Επίσης, έχω πολύ ωραίο στήθος».

Άλλαξε το σκεπτικό σου:

Εστίασε στα σηµεία του σώµατός σου που σου αρέσουν και σταµάτα να αναφέρεσαι συνέχεια στις ατέλειές σου. Από εδώ και στο εξής, κάθε φορά που κοιτιέσαι στον καθρέφτη επισήµανε τουλάχιστον τρία πράγµατα που σου αρέσουν πάνω σου – από την κορφή µέχρι τα νύχια, και να το πιστεύεις πραγµατικά!

Σκέφτεσαι:

«Αυτή η κοπέλα απέναντι είναι πολύ πιο όµορφη από εµένα. ΘΑ ΕΥΧΟΜΟΥΝ να ΕΙΜΑΙ σαν ΚΙ εκείνη!»

Πρέπει να πεις:
«Εκείνη η κοπέλα στο µπαρ είναι πολύ εντυπωσιακή. Ελπίζω να αντιλαµβάνεται πόσο όµορφη είναι. Ίσως θα έπρεπε να πάω και να της το πω, γιατί πολύ θα µου άρεσε κάποιος να ΚΑΝΕΙ το ίδιο σε µένα».

Άλλαξε το σκεπτικό σου:

Σταµάτα να συγκρίνεις τον εαυτό σου µε άλλους. Πρέπει να καταλάβεις πως είσαι µοναδική και χρειάζεται να αναπτύξεις την αυτοπεποίθησή σου µε το να κάνεις focus στα δυνατά σου σηµεία. Μπορεί να σου ακούγεται περίεργο, όµως, όταν κάνεις κοµπλιµέντα, αισθάνεσαι κι εσύ η ίδια αυτοµάτως καλά.

Σκέφτεσαι:

«Δεν θέλω να βγω σήµερα. Νιώθω πολύ άσχηµη».

Πρέπει να πεις:
«Δεν νιώθω στα καλύτερά µου. Αλλά αν βάλω το αγαπηµένο µου φόρεµα και τα ψηλοτάκουνα πέδιλα που αναδεικνύουν τις γάµπες µου, µπορεί να φτιάξει η διάθεση µου».

Άλλαξε το σκεπτικό σου:

Ο τρόπος που σκέφτεσαι επηρεάζει τον τρόπο που αισθάνεσαι. Αν λες στον εαυτό σου «πόσο άσχηµη είµαι» ή «πόσο χοντρή είµαι», αυτός είναι µάλλον και ο τρόπος που αισθάνεσαι πραγµατικά. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αλλάξεις το διάλογο που γίνεται µέσα στο µυαλό σου και να εστιάσεις σε εκείνα που σου δηµιουργούν χαρά, θετική σκέψη και αυτοπεποίθηση. Δοκίµασε ένα ρούχο που λατρεύεις και επίλεξε να βγεις µε έναν πολύ καλό σου φίλο, µε τον οποίο ξέρεις πως σίγουρα θα περάσεις καλά.

Σκέφτεσαι:

«Εκείνη η κοπέλα απέναντι είναι πιο λεπτή από µένα; Νοµίζω πως είναι…»

Πρέπει να πεις:
«Μπορεί να είναι πιο λεπτή από εµένα, αλλά τι σηµασία έχει; Οι φίλοι µου, η οικογένειά µου και ο σύντροφός µου µε αγαπούν έτσι όπως είµαι, το ίδιο πρέπει να κάνω κι εγώ!»

Άλλαξε το σκεπτικό σου:

Ψάξε για αποδείξεις. Γύρνα πίσω σε στιγµές που σου έκαναν κοµπλιµέντα. Το πιθανότερο είναι να βλέπεις τον εαυτό σου µε τελείως διαφορετικό τρόπο από την εικόνα που έχουν οι άλλοι για σένα. Ρώτησε έναν καλό σου φίλο πώς σε βλέπει και τι είναι αυτό που του αρέσει πάνω σου. Με αυτόν τον τρόπο µπορεί η εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου να αλλάξει!

Διάβασε επίσης:

Παγκόσμια Ημέρα αφιερωμένη στις Γυναίκες με Προχωρημένο Καρκίνο Μαστού

Κάποιες φορές, αν και δεν έχω φάει πολύ, νιώθω πρησµένη. Γιατί συµβαίνει αυτό;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ