Αγαπάς την άσκηση και τη θεωρείς απαραίτητο κομμάτι της καθημερινότητάς σου. Όμως οι αντοχές σου νιώθεις ότι σε προδίδουν. Η κακή διατροφή, οι αυξημένες υποχρεώσεις της καθημερινότητας και το στρες μειώνουν την ικανότητα του οργανισμού να αμύνεται σε ιούς και βακτήρια. Ενίσχυσε τη διατροφή σου αλλά και το σώμα σου με όλα όσα χρειάζεται! Οι γενικοί κανόνες για να µεγιστοποιηθούν η αντοχή και η απόδοσή σου είναι να καταναλώνεις ένα γεύµα περίπου 2-4 ώρες πριν από την προπόνηση και να προτιµάς τρόφιµα χαµηλού γλυκαιµικού δείκτη σε συνδυασµό µε κάποια πρωτεΐνη. Σύμφωνα με τον βιοχημικό διατροφολόγο Δημήτρη Μπιτσάνη, εναλλακτικά, µπορείς να φας ένα σνακ 20’-60’ πριν από την άσκηση. Σε αυτή την περίπτωση δεν πειράζει αν είναι χαµηλού ή υψηλού γλυκαιµικού δείκτη. Μπορεί να είναι µόνο υδατανθρακικό ή κυρίως υδατανθρακικό.

Ενδεικτικά γεύµατα χαµηλού ή µέτριου γλυκαιµικού δείκτη
• πατατοσαλάτα µε τυρί, λαχανικά και ελαιόλαδο
• κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι ή σούπα µε ρύζι ή πατάτα και λαχανικά
• κουάκερ µε φρούτα και ξηρούς καρπούς
• γαριδοµακαρονάδα και σαλάτα µε ελαιόλαδο

Σνακ
• φρούτα ή αποξηραµένα φρούτα
• µπανάνα ή γιαούρτι, µέλι και ξηροί καρποί
• 1 ποτήρι χυµό
• 1 τοστ µε τυρί και αβοκάντο

Extra τόνωση
Τo συμπλήρωμα διατροφής Fast & Up θα σου χαρίσει ενέργεια και θα βοηθήσει στην άμεση αποκατάσταση μετά από την έντονη σωματική άσκηση καθώς περιέχει ταυρίνη, κρεατίνη και βιταμίνες Β1, Β2, Β3, Β6,Β12, και C. Περιέχει μόνο 10 θερμίδες.
Μάθε περισσότερα στο http://www.smpharmaceuticals.com/pdf/Fast&Up.pdf

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ