To καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να μεταφέρεις την προπόνησή σου έξω. Σου φαίνεται ακραίο βλέποντας τον υδράργυρο να σκαρφαλώνει στους 40 βαθμούς; Και όμως, τα παρακάτω tricks θα σε κάνουν να λατρέψεις αυτήν τη μορφή άσκησης.

Από την Έρρικα Λευθέρη

Το να πας για τρέξιμο με… «καύσωνα» μοιάζει τουλάχιστον με βασανιστήριο. Όμως δεν χρειάζεται και να είναι. Το να συνεχίζεις κανονικά το πρόγραμμά σου, όποιες κι αν είναι οι καιρικές συνθήκες, έχει μεγάλα οφέλη. Οι αθλητές χρησιμοποιούν την προπόνηση στη ζέστη σαν το μυστικό τους όπλο. Μπορεί να βελτιώσει σημαντικά το καρδιαγγειακό τους σύστημα, με αποτέλεσμα να πετυχαίνουν καλύτερους χρόνους. Έρευνα επίσης που έγινε σε ποδηλάτες βρήκε ότι εκείνοι που αθλούνται σε υψηλές θερμοκρασίες για 10 συνεχόμενες μέρες έκαναν ποδήλατο πιο γρήγορα, καταβάλλοντας τον λιγότερο δυνατό κόπο. Ακολούθησε κι εσύ τα παρακάτω tips και απόλαυσε τον ήλιο και τη ζέστη με έξυπνο τρόπο!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ