Δεν έχεις χρόνο αλλά συνεχίζεις να ονειρεύεσαι ένα σφιχτό σέξι κορμί; Κάνε το όνειρο πραγματικότητα με Tabata, το νέο 4λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων που χτίζει κορμί μέσα σε μία εβδομάδα!

«Το tabata training είναι μια επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος εκγύμνασης, που βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μέχρι και 36 ώρες μετά την προπόνηση», λέει η η Σοφία Παθέκα και αναλαμβάνει να σου δείξει αναλυτικά κάποιες εύκολες –για εκείνη– ασκήσεις.
Εκτελείτε κάθε άσκηση έντονα για 20΄΄ και ξεκουράζεστε για 10΄΄. Επαναλαμβάνετε 8 φορές, σύνολο 4΄ και το σώμα σας θα αλλάξει θεαματικά.
Ας ξεκινήσουμε…..

Άσκηση 1η

  • Όρθια θέση, με τα πόδια κλειστά.

IMG_0718site

  • Με αναπήδηση ανοίγεις τα πόδια στη διάσταση και τα χέρια ψηλά.

IMG_0722site

Άσκηση 2η

  • Όρθια θέση, με χέρια μεσολαβή και πόδια κλειστά.



IMG_0723site

  • Με άλμα πας πάνω στο αριστερό σου πόδι, ενώ το δεξί δεν ακουμπάει στο πάτωμα.

IMG_0727site

  • Με άλμα πας δεξιά πάνω στο δεξί σου πόδι, ενώ το αριστερό δεν ακουμπάει στο πάτωμα.

IMG_0728s

Άσκηση 3η

  • Όρθια θέση, με χέρια μεσολαβή και πόδια κλειστά.

IMG_0723site

  • Με άλμα ανοίγεις και χαμηλώνεις τη λεκάνη, κρατώντας ίσια την πλάτη. Τα χέρια ακουμπάνε στο πάτωμα.

IMG_0742s

Άσκηση 4η

  • Θέση στήριξης, με σφιχτή κοιλιά.

IMG_0748s

  • Φέρνεις το ένα γόνατο στο στήθος.

IMG_0749s

  • Με άλμα αλλάζεις πόδι και συνεχίζεις φέρνοντας το άλλο γόνατο στο στήθος.

IMG_0750s

Άσκηση 5η

  • Θέση προβολής, με το δεξί πόδι μπροστά. Το γόνατο να μην υπερβαίνει τα δάχτυλα των ποδιών.

IMG_0752s

 

  • Με άλμα αλλάζεις πόδι και φέρνεις το αριστερό πόδι μπροστά.

IMG_0754s

Άσκηση 6η

  • Θέση στήριξης.

IMG_0759s

  • Σηκώνεις χιαστί χέρι-πόδι.IMG_0767s
  • Αλλάζεις χέρι-πόδι και συνεχίζεις.

IMG_0767s

Άσκηση 7η

  • Θέση στο πάτωμα.

IMG_0773s

  • Στηρίζεσαι στο αριστερό χέρι και σηκώνεις τη λεκάνη και το δεξί χέρι ψηλά.
    IMG_0776s
  • Χωρίς να ακουμπήσει η λεκάνη στο πάτωμα, αλλάζεις πλευρά και σηκώνεις το αριστερό χέρι ψηλά.

IMG_0777s

Άσκηση 8η

  • Όρθια θέση.

IMG_0779s

  • Με αλματάκια σηκώνεις εναλλάξ τα γόνατα στο ύψος της λεκάνης. IMG_0781s
  • IMG_0788s IMG_0786s

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Οι ασκήσεις πρέπει να εκτελούνται με ταχύτητα και ένταση για 20΄΄. Η ξεκούραση ανάμεσα στις ασκήσεις αυστηρά 10΄΄. Για πιο γρήγορα αποτελέσματα, στο τέλος του κύκλου ξεκουράζεσαι 1΄ και επαναλαμβάνεις το πρόγραμμα.

Διάβασε επίσης:

Μη σταματάς να μετράς!

Εσύ τι yoga θα κάνεις σήµερα;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ