«O χορός είναι τρόπος ζωής», λένε. Είναι τρόπος υγιεινής ζωής, θα προσθέταµε εµείς. Μάθε τα πιο hot dance-fitness προγράµµατα και ξεσκόνισε για τα καλά τα παπούτσια του χορού σου!

Δεν είναι τυχαίο που οποιοδήποτε fitness center που σέβεται τον εαυτό τoy έχει συµπεριλάβει τουλάχιστον ένα dance-off-your weight πρόγραµµα. Από τις δηµοφιλείς, πλέον, zumba και capoeira µέχρι το jazzercise και τη bokwa, ο χορός δίνει στην άσκηση αυτά που ενδεχοµένως της έλειπαν: τη χαρά και τη διασκέδαση!

Για να µιλήσουµε µε αριθµούς, ένα σηµαντικό ποσοστό 62% όσων χορεύουν συστηµατικά (όχι κατ’ ανάγκη επαγγελµατικά) δήλωσε σε έρευνα πως νιώθει γενικότερη ευεξία και αντιµετωπίζει λιγότερα προβλήµατα µε την υγεία του. Είτε λοιπόν σου αρέσει να χορεύεις µόνη σου, είτε απλώς να ιδρώνεις στους µπιτάτους ρυθµούς κάποιου αντίστοιχου προγράµµατος στο γυµναστήριο, ήρθε η ώρα να σου αποδείξουµε πως το καλλίγραµµο κορµί περνά (και) από το… dance floor! Δες τι είναι πιο hot αυτή τη στιγµή.

Jazzercise

Κάθε 60λεπτο µάθηµα Jazzercise (ή DanceMixx) προσφέρει έναν συνδυασµό χορού, γυµναστικής µε αντιστάσεις, πιλάτες, yoga, kick-boxing και κινήσεων υπό τους ήχους latin ακουσµάτων.

Werq

Αποτελεί εξαιρετικά διασκεδαστικό τρόπο εκγύµνασης µέσω ρυθµικών κινήσεων που επενδύονται µουσικά από έντονους pop, rock και hip-hop ήχους. Το ζέσταµα περιλαµβάνει την επίδειξη των µουσικών βηµάτων, ενώ κατά το καταληκτικό στάδιο της χαλάρωσης συνδυάζονται yoga inspired διατάσεις και ασκήσεις ισορροπίας.

Bokwa

Το όνοµά της είναι σύνθετο και προέρχεται από τις λέξεις «boxing» και «kwaito» (παραδοσιακός νοτιοαφρικανικός χορός). Πρόκειται για ένα έντονο καρδιαγγειακό και καρδιοτονωτικό πρόγραµµα, που απαιτεί το σχηµατισµό εικονικών γραµµάτων και αριθµών µε τα πόδια, ακολουθώντας το ρυθµό της µουσικής.

Tabura

Συνδυάζει ιδανικά ορισµένα ethnic στοιχεία από τη δυτική Αφρική µε στοιχεία από πολεµικές τέχνες, σε ένα µοναδικό blend κινήσεων που παραπέµπουν στο kickboxing και τις στρατιωτικές ασκήσεις! Στην ηχητική επένδυση κυριαρχούν τα ρυθµικά τύµπανα και οι tempo µουσικές!

Πως θα το κάνεις:

Α. Ξάπλωσε στο αριστερό πλευρό, µε το αριστερό χέρι να ακουµπά στον δεξί ώµο. Τοποθέτησε το δεξί χέρι στο δάπεδο, παράλληλα προς το σώµα, προς το κεφάλι και µπροστά από το στήθος.

Β. Σπρώξε το δεξί χέρι και ανασήκωσε τον κορµό µερικά εκατοστά από το δάπεδο. Κατέβα µε ήπιες κινήσεις. Επανάλαβε 15 φορές και µετά άλλαξε πλευρό.

«Το skinny είναι παρελθόν! Γίνε δυνατή» – Cameron Diaz

87faa72d94c50725814d58af207e2600_large«Παλιότερα πολύ λίγο ενδιαφερόµουν να έχω µια συνολικά καλή φυσική κατάσταση. Περισσότερο µε ένοιαζε να µοιάζω αδύνατη και τα κατάφερνα µια χαρά. Παρ’ όλα αυτά, δεν είχα καθόλου αντοχές. Για να εκτελέσω κάποια από τα απαιτητικά από απόψεως σωµατικής δύναµης γυρίσµατα του “Οι Άγγελοι του Τσάρλι”, αναγκάστηκα για 3 µήνες να υποβληθώ σε ένα κοπιαστικό και εντατικό πρόγραµµα ενδυνάµωσης. Τελικά, τα κατάφερα! Αναπτύχθηκα σωµατικά, συναισθηµατικά, πνευµατικά! Το ότι ήµουν πια δυνατή µε έκανε να πιστεύω πως µπορώ να κάνω τα πάντα. Για πρώτη φορά κατάλαβα τι πραγµατικά σηµαίνει “να έχεις επικοινωνία µε το σώµα σου”».

Υπέροχοι τρικέφαλοι ή… κάν’ το όπως η Elizabeth!

beautiful-elizabeth-banks-wide-hd-wallpaper-donwload-elizabeth-banks-images

H Elizabeth Banks (βλ. «Hunger Games») είναι µια όµορφη και fit γυναίκα, αναµφίβολα έχει όµως και τους ωραιότερους τρικέφαλους που έχουµε δει σε σταρ του Hollywood! Επειδή το καλοκαίρι είναι εδώ και δεν θέλεις να σε προδώσουν τα χέρια σου, µάθε το µυστικό της: side push-ups!

Διάλεξε µια µεγάλη επιφάνεια µε αντίσταση, κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων σε κάθε χέρι εναλλάξ, 3 φορές την εβδοµάδα (αφήνοντας ενδιάµεσα µία ηµέρα για ξεκούραση) και δες τη φανερή αλλαγή µέσα σε ένα µόνο µήνα!

Διάβασε επίσης:

Γυµνάσου µε τη Σόφη!

Η Εύη Αδάμ σου δείχνει πώς θα αποκτήσεις super κοιλιακούς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ