Κάθε μήνα κάθε γυναίκα γνωρίζει πολύ καλά τα συμπτώματα που σηματοδοτούν τον ερχομό της περιόδου. Οι λιγούρες, η έντονη νευρικότητα, ο πονοκέφαλος και η χαμηλή ενέργεια, είναι μερικά από εκείνα που αντιμετωπίζει. Τα παυσίπονα έχουν πρωταρχικό ρόλο και μαζί με τα γλυκά δημιουργούν έναν απαραίτητο συνδυασμό.

Η δρ. Lara Briden, ειδικός στη Φυσιοπαθητική Θεραπευτική, τονίζει πως το όπλο για να αντιμετωπίσεις τα ανεπιθύμητα συμπτώματα της περιόδου είναι η σωστή διατροφή. Συνιστά να αποφεύγουμε τα τηγανητά και την πολλή ζάχαρη μερικές ημέρες πριν την περίοδο, ενώ ένα πρόγραμμα διατροφής πλούσιο σε μαγνήσιο και φυλλικό οξύ είναι ιδανική επιλογή. Επίσης συμβουλεύει τις γυναίκες να προτιμούν τις τροφές με αντιφλεγμονώδεις δράσεις, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, καθώς υπάρχει αυξημένος κίνδυνος φλεγμονών στο διάστημα πριν τον ερχομό της περιόδου.

Μερικές από τις τροφές που συστήνει είναι:

– μούσλι χωρίς ζάχαρη
– μούρα
– γιαούρτι
– αβγά
– ψωμί ολικής άλεσης
– σπανάκι
– κατσικίσιο τυρί
– ωμά κάσιους
– κρακεράκια σικάλεως
– αβοκάντο
– κοτόπουλο
– καρότο
– παντζάρι
– καπνιστός σολομός
– γλυκοπατάτα
– μπρόκολο
– μαύρη σοκολάτα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ