Αν η γυμναστική κάνει τους μύς σου να πονούν και να πιάνονται πέρα από το φυσιολογικό ίσως ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις το ιχθυέλαιο.

Σε μια πρόσφατη έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα, έδωσαν στους συμμετέχοντες ιχθυέλαιο πριν από την άσκηση. Βρέθηκε πως μειώνει αισθητά τους μυϊκούς πόνους αλλά και της ευαισθησίας που παρατηρείται αργότερα.

Στην έρευνα, οι μισοί από τους συμμετέχοντες πήραν το αυθεντικό ιχθυέλαιο, ενώ στους υπόλοιπους δόθηκε placebo (χάπι χωρίς καμία δράση), τη θεραπεία τη συνέχισαν για 4 μέρες.

Μετά το τέλος της θεραπείας βρέθηκε πως εκείνοι που είχαν πάρει το ιχθυέλαιο, είδαν αισθητή βελτίωση του πόνου, συγκριτικά με εκείνους που είχα πάρει placebo. Αυτό συμβαίνει επειδή το ιχθυέλαιο περιέχει ω-3 λιπαρά που έχει αντί-φλεγμονώδεις ιδιότητες. Στην περίπτωση που δεν θέλεις να πάρεις κάποιο συμπλήρωμα που το περιέχει, μπορείς να βάλεις πιο ενεργά το ψάρι στη διατροφή σου και ιδιαίτερα το σολομό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ