Ακόμα κι αν δεν έχεις πρόβλημα με την αρτηριακή σου πίεση, η πρόληψη πάντα είναι σημαντική. Δες πως μπορείς να την ελέγξεις με φυσικούς τρόπους.

Δυναμικό περπάτημα
Η άσκηση βοηθά το οξυγόνο που χρησιμοποιεί η καρδιά να το εισπράττει ευκολότερα, ώστε να μην εργάζεται τόσο σκληρά για να αντλεί αίμα, με αποτέλεσμα την ομαλή λειτουργία της. Καλό είναι μέσα στην εβδομάδα να αφιερώνεις λίγη ώρα κάνοντας ένα έντονο περπάτημα τουλάχιστον 30 λεπτών.

Πάρε βαθιές ανάσες
Η αργή αναπνοή και οι τεχνικές της γιόγκα και άλλων μεθόδων μειώνουν τις ορμόνες του στρες και εκείνες με τη σειρά τους αυξάνουν τη ρενίνη, ένα ένζυμο των νεφρών που ανεβάζει την αρτηριακή πίεση. Δοκίμασε για 5 λεπτά πρωί και βράδυ να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες και απελευθέρωσε όλη την ένταση που έχεις μέσα σου.

Επένδυσε στην πατάτα
Το κάλιο που βρίσκεται σε πολλά φρούτα και λαχανικά είναι ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά που συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Νούμερο ένα πηγή καλίου αποτελούν η πατάτα και οι γλυκοπατάτες, η τομάτα, οι μπανάνες και ο χυμός πορτοκάλι.

Προσοχή στο αλάτι
Είναι γνωστό, ιδιαίτερα στα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, πως το αλάτι ανεβάζει την πίεση. Όμως όλοι μας πρέπει να το χρησιμοποιούμε με ιδιαίτερη προσοχή, αφού το νάτριο που περιέχει, μπορεί να μας προκαλέσει προβλήματα που θα φανούν στο μέλλον.

Ναι στη μαύρη σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα περιέχει φλαβανόλες, που κάνουν τα αιμοφόρα αγγεία να έχουν μεγαλύτερη ελαστικότητα που κατ’ επέκταση μειώνουν την πίεση. Ένα κομματάκι λοιπόν καθημερινά θα σε ωφελήσει.

Χαλάρωσε με μουσική
Θες να χαλαρώσεις και να ρίξεις την πίεσή σου; Τότε η αγαπημένη σου μουσική θα σε βοηθήσει, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ