Η άσκηση εκτός από τα ευεργετικά οφέλη που έχει στην υγεία του οργανισμού μας και στη γραμμή μας, βοηθά και στη βραδινή αϋπνία. Σε βοηθά να κοιμάσαι ευκολότερα χωρίς να ξυπνάς κατά τη διάρκεια της νύχτας. Όμως σε κάποιες περιπτώσεις η άσκηση πριν τον ύπνο φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Καλό είναι, για να αποφύγεις την αυπνία να αφήνεις ένα αρκετά μεγάλο περιθώριο προτού κοιμηθείς. Αν αυτό όμως δεν είναι εφικτό λόγω του φόρτου εργασίας που έχεις, τότε τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς χωρίς προβλήματα.

Όχι στην έντονη άσκηση

Για τη βραδινή σου γυμναστική επίλεξε μια πιο ήπιας μορφής άσκηση, όπως είναι το χαλαρό τρέξιμο ή η γιόγκα. Τις έντονες αερόβιες ασκήσεις μπορείς να τις κάνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, αν έχεις χρόνο ή το Σαββατοκύριακο.

Χαλάρωσε πριν τον ύπνο

Αν πέφτεις κατευθείαν στο κρεβάτι μετά από μια έντονη προπόνηση, τότε είναι βέβαιο πως δύσκολα θα κοιμηθείς. Αν όμως κάνεις ένα χαλαρωτικό μπάνιο πριν βάλεις τις πυτζάμες σου τότε είναι σίγουρο πως θα κοιμηθείς εύκολα μέχρι το πρωί!

Δοκίμασε ένα σνακ

Κράτα τις ισορροπίες μεταξύ της άσκησης και της διατροφής. Είναι λάθος το πολύ φαγητό, όπως το ίδιο λάθος είναι να μην φας καθόλου. Επαναφόρτισε τον οργανισμό σου με ένα σνακ, είναι η ιδανική επιλογή για να τελειώσει η μέρα σου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ