Αν ανήκεις στην κατηγορία εκείνη των γυναικών που υποφέρουν από συχνούς πονοκεφάλους και ημικρανίες, καταλαβαίνεις πολύ καλά γιατί το παρακάτω άρθρο θα σου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο.

Επίλεξε σωστά τα ορεκτικά σου

Τρόφιμα που είναι καπνιστά, τουρσί ή αποξηραμένα είναι απαγορευμένα, επειδή περιέχουν θειώδη άλατα, που διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία και μπορεί να προκαλέσουν πονοκεφάλους.

Διατήρησε τον πρωινό σου καφέ

Ο πρωινός καφές μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των πονοκεφάλων, όμως για καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να υπάρχει μια καθορισμένη ώρα που παίρνεις το πρωινό σου ρόφημα. Με αυτόν τον τρόπο ο οργανισμός συνηθίζει σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Πίνε άφθονο νερό

Οι πονοκέφαλοι συχνά είναι αποτέλεσμα αφυδάτωσης του οργανισμού. Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα στην περίπτωση που η διατροφή που ακολουθείς είναι πλούσια σε ζάχαρη και καφείνη, που μπορεί να σε αφυδατώσουν ακόμα περισσότερο.

Πάρε βαθιές ανάσες

Την επόμενη φορά που μια ισχυρή ημικρανία σου χτυπά την πόρτα, σταμάτησε ό,τι κάνεις για μερικά λεπτά και πάρε μερικές βαθιές ανάσες. Έτσι θα πάρεις οξυγόνο και θα ανανεωθεί η κυκλοφορία του αίματός σου.

Κλείσε τον υπολογιστή σου

Το να κοιτάς την οθόνη του υπολογιστή όλη μέρα κουράζει υπερβολικά τα μάτια σου που οδηγεί σε πονοκέφαλο. Προσπάθησε να κάνεις ένα δεκάλεπτο διάλειμμα ανά δίωρο ώστε να ανασυγκροτείται ο οργανισμός.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ