Σηµαντικό ρόλο στην άµυνα του οργανισµού παίζουν τα λευκά αιµοσφαίρια και κάποιες ουσίες των τροφών. Για παράδειγµα, τα αντιοξειδωτικά δεσµεύουν τις ελεύθερες ρίζες, ενώ τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα συντελούν στην καλή λειτουργία του οργανισµού. Τροφές όπως η γλυκοπατάτα, τα αµύγδαλα, τα καρύδια, τα φρούτα (κυρίως το ακτινίδιο, τα µανταρίνια και το πορτοκάλι) και τα όσπρια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και µπορούν να ενισχύσουν την άµυνα του οργανισµού. Επίσης, καλό είναι να καταναλώνεις πολύ νερό για την αποβολή των τοξινών και να φτιάξεις µια ωραία ψαρόσουπα µε λιπαρό ψάρι (όπως είναι ο σολοµός), που είναι πλούσιο σε βιταµίνη D και ενισχύει την άµυνα του σώµατός σου, προστατεύοντάς το από βακτήρια και ιούς. Τέλος, κράτησε ζεστό το σώµα σου και προσπάθησε να ξεκουραστείς.

Από τη Δέσποινα Μαρσέλου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος µε εξειδίκευση στην Κλινική Διατροφή και τα Αυτοάνοσα Νοσήµατα, BSc, MSc

Διάβασε επίσης:

Σου λείπει ύπνος ή μήπως σκοτάδι;

Ποια μυστικά κρύβει η ομάδα αίματός σου;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ