Όπως λέει ο κανόνας, κάθε νόµισµα έχει δύο όψεις. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα tips υγείας που έχεις διαβάσει έως σήµερα. Δες πώς µπορείς να είσαι και να παραµείνεις υγιής, ακολουθώντας αντισυµβατικούς κανόνες!

Πόσες φορές δεν άκουσες/διάβασες πως για να βελτιώσεις την υγεία σου πρέπει να χάσεις βάρος, να τρως λιγότερο και πιο υγιεινά, να ασκείσαι περισσότερο, να κοιµάσαι καλύτερα, να πίνεις πολύ νερό κ.ο.κ. Εκτός από αυτές τις άµεσης επίδρασης αλήθειες υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι να χτυπήσεις κέντρο στο στόχο σου! Περίεργοι στο πρώτο τους άκουσµα, πείθουν µε την αδιαµφισβήτητη αποτελεσµατικότητά τους!

Γυµνάσου όταν είσαι κουρασµένος!
Μετά από µια κουραστική µέρα στη δουλειά, η γυµναστική ακούγεται σαν το τελευταίο πράγµα που θα ήθελες να κάνεις, αλλά κατά παράδοξο τρόπο το να «ιδρώσεις τη φανέλα» θα σε αναζωογονήσει πραγµατικά. Η κόπωση µαζί µε τη µελαγχολία και την κατάθλιψη βελτιώνονται µετά από µόνο 30΄ µέτριας έντασης προπόνησης. Ό,τι κάνουµε χρειάζεται οξυγόνο, έτσι όταν ασκούµαστε εργαζόµαστε πιο αποτελεσµατικά και δεν κουραζόµαστε τόσο εύκολα. Παράλληλα, διεγείρεται η εγκεφαλική και πνευµατική λειτουργία.

Νερό για το φούσκωµα
Όταν νιώθεις πρησµένος, η επιλογή τού να πιεις νερό µπορεί να φαντάζει λανθασµένη, ωστόσο ενδέχεται να βοηθήσει, λένε διάφορες µελέτες γαστρεντερολόγων. Αν είσαι σε µια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, για παράδειγµα, τότε το σώµα σου χρειάζεται περισσότερο νερό για να λειτουργήσει πιο αποτελεσµατικά. Το νερό αναµειγνύεται µε νεροδιαλυτές ίνες κι αυτό επηρεάζει την κινητικότητα του εντέρου, µειώνοντας το σύµπτωµα του φουσκώµατος. Πίνοντας περισσότερο νερό ανακουφίζεται επίσης το φούσκωµα που προκαλείται από την αφυδάτωση. Όταν είµαστε αφυδατωµένοι, το σώµα µας απορροφά το νερό που έχει ήδη το σώµα µας, µε αποτέλεσµα να πρηζόµαστε.

Διώξε το αντιµικροβιακό σαπούνι για να είσαι υγιής!
Δεν υπάρχει καµιά απόδειξη ότι τα αντιβακτηριακά σαπούνια είναι πιο αποτελεσµατικά από τα συνηθισµένα. Η µακροχρόνια έκθεση σε ορισµένα συστατικά των προϊόντων αυτών, όπως το χηµικό triclosan, µπορεί να δηµιουργήσει κινδύνους για την υγεία όπως βακτηριακή ανθεκτικότητα ή να έχει ορµονικές επιδράσεις.

workplace-stress

Πιες καφέ για να κοιµάσαι καλύτερα!
Σε µια ιαπωνική µελέτη που εξέτασε πώς µπορούµε να επωφεληθούµε από έναν σύντοµο ύπνο, οι άνθρωποι που πήραν έναν υπνάκο για 20΄, αµέσως αφού είχαν καταναλώσει 200 mg καφέ (περίπου δύο φλιτζάνια), ένιωθαν περισσότερο σε εγρήγορση και παρουσίασαν καλύτερες επιδόσεις σε τεστ που τους δόθηκαν από εκείνους που κοιµήθηκαν χωρίς να πιουν καφέ. Πώς γίνεται αυτό; Ένας 20λεπτος ύπνος τελειώνει εκεί ακριβώς όπου ξεκινά να επιδρά η καφεΐνη, καθαρίζοντας τον εγκέφαλο από την αδενοσίνη, της οποίας οι δείκτες καθώς αυξάνονται νιώθουµε όλο και πιο κουρασµένοι.

Φάε περισσότερο για να µην πεινάς!
Αν τρως µονάχα µια µικρή ποσότητα υδατανθράκων όταν πείνας δεν κατορθώνεις τίποτα περισσότερο από το να µείνεις ανικανοποίητος. Μια φαινοµενικά παχυντική πρωτεΐνη, όπως, για παράδειγµα, το φιστικοβούτυρο, είναι υψηλότερο σε θερµίδες ανά µερίδα τρόφιµο αλλά η πρωτεΐνη και το λίπος του σε βοηθούν να νιώσεις γεµάτος πιο γρήγορα και να διατηρήσεις αυτή την αίσθηση για µεγαλύτερο χρονικό διάστηµα, καταλήγοντας να προσλαµβάνεις λιγότερες θερµίδες στο συνολικό άθροισµα της µέρας.

Μη βουρτσίζεις τα δόντια αµέσως µετά το γεύµα!
Μη βουρτσίζεις τα δόντια αµέσως µετά από όξινα γεύµατα και ποτά (εσπεριδοειδή, αθλητικά ποτά, ντοµάτες, σόδα), καθώς µπορεί να µαλακώσει το σµάλτο τους. Το βούρτσισµα σε αυτό το στάδιο µπορεί να επιταχύνει την επίδραση του οξέος στο σµάλτο και να διαβρώσει το υπόστρωµά του. Ιδανικό είναι να περιµένεις 30 έως 60 λεπτά πριν από το βούρτσισµα.

Γράψε µε το χέρι!
Μπορεί πληκτρολογώντας τις σηµειώσεις σου να έχεις τη δυνατότητα να καταγράψεις περισσότερο υλικό, ωστόσο έχεις περισσότερες πιθανότητες να τις θυµάσαι αν τις γράψεις µε το χέρι. Όταν κρατάς χειρόγραφες σηµειώσεις σού δίνεται η ευκαιρία να αφοµοιώσεις την πληροφορία παράλληλα µε την καταγραφή. Επιπλέον, από τη στιγµή που ανατρέχεις το χειρόγραφο κείµενο έχεις τη δυνατότητα να τα εµπεδώσεις ακόµα καλύτερα.

Κουραση και ισοτονικά ποτε µαζι!
Τα ενεργειακά ποτά περιέχουν έως και πέντε φορές περισσότερη καφεΐνη από τον καφέ, ενώ η ώθηση που παρέχουν είναι φευγαλέα και έρχεται µε δυσάρεστες παρενέργειες όπως νευρικότητα, ευερεθιστότητα και ταχυκαρδία. Επιπλέον, περιέχουν συνήθως υψηλά επίπεδα ταυρίνης, ενός διεγερτικού του κεντρικού νευρικού συστήµατος, και πάνω από 50 γραµµάρια ζάχαρης ανά µπουκάλι. Το σάκχαρο του αίµατος αυξάνεται παροδικά και σύντοµα καταβαραθρώνεται, αφήνοντάς σου µια αίσθηση ζαλάδας και νωθρότητας.

Διάβασε επίσης:

Ξέρεις ποιες είναι οι πιο περίεργες φοβίες;

Νιώθω το κρυολόγηµα να µου χτυπά την πόρτα. Τι να κάνω για να το αποφύγω;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ