Ποτέ ο ύπνος δεν είναι αρκετός. Πέντε λεπτά ακόμα είναι αυτό που νομίζεις ότι χρειάζεσαι αλλά ακόμα κι αυτά δεν αρκούν.

Ακολούθησε αυτά τα 5 εύκολα tips που θα σου ανοίξουν τα μάτια!

1. Διατροφή

Ελαφρύ βραδινό σημαίνει βαθύς ύπνος. Φρόντισε να φας μέχρι τις 20.30 κάτι ελαφρύ και θα κοιμηθείς σαν πουλάκι.

2. Νερό

Μόλις σηκωθείς πιες ένα ποτήρι νερό. Είναι ο τέλειος τρόπος για να ξυπνήσεις αμέσως!

3. Ξυπνητήρι

Είναι σημαντικό να μην το φθάνεις. Μην το αφήνεις δίπλα στο κρεβάτι σου. Είναι καλύτερο να κάνεις μερικά βήματα για να το φτάσεις. Ποτέ μη βάζεις το ξυπνητήρι δίπλα σου, γιατί πολύ απλά θα το φτάνεις χωρίς να σηκωθείς.

4. Μην πιεις καφέ ή αλκοόλ πριν κοιμηθείς

Νομίζεις ότι αν πιεις θα κοιμηθείς καλύτερα, αλλά θα ξυπνήσεις πολύ δυσκολότερα καθώς ο οργανισμός σου για να αποβάλλει το αλκοόλ χρειάζεται χρόνο.

5. Extra τόνωση

Τo συμπλήρωμα διατροφής Fast & Up θα σου χαρίσει ενέργεια και θα βοηθήσει στην άμεση αποκατάσταση μετά από την έντονη σωματική άσκηση καθώς περιέχει ταυρίνη, κρεατίνη και βιταμίνες Β1, Β2, Β3, Β6,Β12, βιταμίνη C, μαγνήσιο, κάλιο και β-καροτένιο.

Περιέχει ελάχιστες θερμίδες.

Μάθε περισσότερα στο http://www.smpharmaceuticals.com/pdf/Fast&Up.pdf

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ