Έχεις κοιµηθεί ελάχιστα το προηγούµενο βράδυ και µόλις ξύπνησες µε το κεφάλι βαρύ. Κατηγορείς τον εαυτό σου επειδή ενέδωσες στα κερασµένα σφηνάκια που έπεφταν βροχή µετά το τρίτο cocktail που είχες ήδη πιει. Δυστυχώς όµως το να κάνεις κοπάνα από τη δουλειά δεν αποτελεί επιλογή. Μην αγχώνεσαι! Σου έχουµε τη λύση για να περάσει η µέρα σου όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

07:00 – Σήκω όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι

Το χειρότερο λάθος που µπορείς να κάνεις είναι να χτυπήσει το ξυπνητήρι και εσύ να συνεχίσεις να κοιµάσαι. Ερευνητές του Πανεπιστηµίου του Στάνφορντ, επισηµαίνουν πως το να κοιµάσαι παραπάνω από το συνηθισµένο, δεν σε ωφελεί. Αντίθετα βγάζει το σώµα σου εκτός προγράµµατος, µε αποτέλεσµα καθ’ όλη τη διάρκεια της ηµέρας να µην είσαι ο εαυτός σου.

07:10 Βγες στο µπαλκόνι

Έχει αποδειχτεί πως το φως του ήλιου ενεργοποιεί το σώµα σου και το κάνει να δουλεύει σωστά σε όλη τη διάρκεια της ηµέρας. Όσο πιο δυνατός είναι ο ήλιος τόσο καλύτερα τα αποτελέσµατα. Έτσι ακόµα και 5 λεπτά στο µπαλκόνι το πρωί θα κάνουν το θαύµα τους!

07:30 – Πιες τον καφέ σου

Η καφεΐνη χάρη στα συστατικά που περιέχει σε κάνει να νιώθεις ενεργοποιηµένη. Αν δεν σου αρέσει ο καφές µπορείς να τον µυρίζεις αντί να τον πίνεις. Το άρωµα των κόκκων καφέ είναι ικανό να µειώσει το στρες που δηµιουργείται από την έλλειψη ύπνου, σύµφωνα µε έρευνα.

07:45 – Ενυδάτωση & επαναφόρτιση

Οι περισσότεροι από εµάς ξυπνάµε αφυδατωµένοι, µε αποτέλεσµα το αίσθηµα της κούρασης να ενισχύεται. Αυτό που µπορείς να κάνεις είναι να πιεις ένα ποτήρι νερό λίγο αφότου ξυπνήσεις.

10:00 – Μήπως χρειάζεσαι ακόµα ένα καφέ;

Εκείνοι που είναι συνηθισµένοι στον καφέ µπορούν να λάβουν µέχρι 400 mg καφεΐνης την ηµέρα. Προσοχή όµως, αν ξεπεράσεις τα 500 mg µπορεί να σου δηµιουργήσει υπερένταση, ακόµα και ταχυπαλµία.

13:00 – Κλείσε τα µάτια σου

Μέχρι το µεσηµέρι αισθάνεσαι αρκετά καλά, όµως τώρα νιώθεις πως δεν αντέχεις άλλο. Αν έχεις τη δυνατότητα «κλείσε τα ρολά» για µισή ώρα. Μπορεί να σου φαίνεται λίγο, είναι όµως αρκετό για να επαναφορτιστεί ο οργανισµός τόσο, ώστε να συνεχίσεις τη µέρα σου.

15:00 – Περπάτησε

Για τους περισσότερους ανθρώπους µια βόλτα νωρίς το απόγευµα έχει την ικανότητα να τους αναζωογονεί και να τους ενδυναµώνει. Ακόµα και στην περίπτωση που ξενύχτησες, ένα 10λεπτο περπάτηµα θα σε τονώσει περισσότερο κι από µια µπάρα δηµητριακών, σύµφωνα µε έρευνα του Πανεπιστηµίου της Καλιφόρνια.

18:00 – Μην οδηγήσεις

Σύµφωνα µε επιστήµονες το απόγευµα είναι η πιο επικίνδυνη στιγµή της ηµέρας για κάποιον που έχει κοιµηθεί ελάχιστα το προηγούµενο βράδυ. Αυτό συµβαίνει γιατί εκείνη την ώρα έχεις φτάσει στο ανώτατο σηµείο της κούρασής σου και σε πιάνει υπνηλία. Έτσι είναι καλύτερο να πάρεις ταξί, παρά να οδηγήσεις.

23:00 – Πήγαινε για ύπνο

Το βράδυ µετά το ξενύχτι καλό είναι να πας τουλάχιστον µισή ώρα νωρίτερα για ύπνο. Έτσι ο οργανισµός σου θα προετοιµαστεί καλύτερα για την επόµενη µέρα!

Διάβασε επίσης:

Αυτοί είναι οι τρόποι για να ελέγξεις το άγχος σου

Είσαι μονίμως κουρασμένη; Δες τι μπορεί να κρύβει για την υγεία σου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ