Εάν κάθε βράδυ δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς και αναγκάζεσαι να μετράς προβατάκια χωρίς κανένα αποτέλεσμα, σου έχουμε τη λύση!

Η μέθοδος ονομάζεται 4-7-8 και στηρίζεται στη μαθηματική ακολουθία. Εμπνευστής της είναι ο δρ. Andrew Weil και η μέθοδός του στηρίζεται καθαρά στην αναπνοή. Χάρη στις σωστές αναπνοές βοηθάς την καρδιά σου να ρίξει τους ρυθμούς της και τον εγκέφαλο σου να χαλαρώσει.

Ακολούθησε κι εσύ τη μέθοδο:

– Εισέπνευσε από τη μύτη για 4 δευτερόλεπτα

– Κράτησε την αναπνοή σου για 7 δευτερόλεπτα

– Εξέπνευσε αργά επί 8 δευτερόλεπτα

Σύμφωνα με τον Weil, η διαδικασία αυτή εξασφαλίζει χαλάρωση,  ενώ ο εγκέφαλος παράγει μια σειρά από χαλαρωτικές χημικές ουσίες, που σε βοηθούν να κοιμηθείς.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ