Ο σωστός ύπνος είναι ευεργετικός για τον οργανισμό σου. Συχνά όμως δεν μπορούμε να πετύχουμε τις σωστές ώρες που απαιτούνται προκειμένου το σώμα και το μυαλό μας να ξεκουραστεί ουσιαστικά. 

Είτε η αιτία είναι μια έξοδος, είτε απλά το ξενύχτι μπροστά στον υπολογιστή ή την τηλεόραση, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ο σωστός βραδινός ύπνος πρέπει να είναι περίπου 7 με 8 ώρες.

23% είναι το ποσοστό πτώσης της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου, όταν χρησιμοποιείς iPAD για δύο ώρες πριν από τον ύπνο. Χαμήλωσε το φωτισμό και ρύθμισε την οθόνη σε λειτουργία ύπνου, ώστε να μη μένεις ξύπνια όλη νύχτα.

Διάβασε επίσης:

Τι δεν πρέπει να κάνεις πριν πας για ύπνο

6 συστατικά για υπέροχη επιδερμίδα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ