Η καλή ψυχολογία και η αυτοπεποίθηση είναι τα βασικά συστατικά της καλής σεξουαλικής απόδοσης. Υπάρχουν όμως και τροφές που βοηθούν να ανέβει η διάθεσή μας.

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην ομαλή λειτουργία των αναπαραγωγικών οργάνων, ενώ μπορεί να αυξήσει και τα επίπεδα της σεξουαλικότητας. Αναφορικά λοιπόν με τα συστατικά της διατροφής για τα οποία υπάρχουν επιστημονικά δεδομένα, οι βιταμίνες B διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών που συμμετέχουν στη σεξουαλική διέγερση, ενώ η βιταμίνη C, το μαγνήσιο και το σελήνιο, συντελούν στην προστασία των νευροδιαβιβαστών από βλάβες αλλά και στη λειτουργία των μηχανισμών επιδιόρθωσής τους.

Όσον αφορά τις διαιτητικές πηγές τους:

Βιταμίνη Β1: φασόλια, αρακάς, φακές, καρύδια, μαύρο ρύζι, αλεύρι ολικής αλέσεως, γιαούρτι, χοιρινό κρέας

Βιταμίνη Β3: παντζάρι, μαγιά μπίρας, φιστίκια, ξιφίας, σολομός, τόνος, χοιρινό

Βιταμίνη Β6: μπανάνες, καρότα, αβοκάντο, αυγά, φιστίκια, γαρίδες, τόνος

Φυλικό οξύ: πράσινα λαχανικά, ρεβίθια, φιστίκια, τυρί, τόνος, σολομός

Βιταμίνη C: πορτοκάλια, ντομάτες, πράσινα λαχανικάΒ-καροτένιο: κίτρινα και κόκκινα λαχανικά, φρούτα

Μαγνήσιο: ψωμί και δημητριακά ολικής αλέσεως, κακάο, ξηροί καρποί, καλαμπόκι, σπανάκι

Σελήνιο: μαγιά, σπόροι ολικής αλέσεως

Πηγή: www.newsbomb.gr

Διάβασε επίσης;

Βαρετό σεξ; 3 μυστικά για να πάρεις… φωτιά!

Σεξ – 18 πράγματα που παραμένουν άλυτο μυστήριο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ