Το στήθος αποτελεί ένα από τα σηµαντικότερα χαρακτηριστικά κάθε γυναίκας. Είναι σύµβολο θηλυκότητας και οµορφιάς και όλες µας θέλουµε να στέκει πάντα στο ύψος του! Γιατί χαλαρώνει το στήθος; Το στήθος δεν είναι µυς. Περιλαµβάνει λιπώδεις ιστούς και αδένες προορισµένους να παράγουν γάλα. Όλα αυτά είναι καλυµµένα από δέρµα που έχει φυσική ελαστικότητα χάρη στην παρουσία της πρωτεΐνης ελαστίνης. Με το πέρασµα του χρόνου η ελαστίνη µειώνεται, αλλά υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που επιταχύνουν αυτήν τη διαδικασία.

Ανορθωµένο µπούστο!
Οι αυξοµειώσεις του βάρους και η εγκυµοσύνη µπορεί να προκαλέσουν σταδιακή χαλάρωση του στήθους. Γι’ αυτό τον λόγο συµπλήρωσε την καθηµερινή φροντίδα του σώµατός σου µε ένα στοχευµένο προϊόν, που θα το ανορθώσει και θα του χαρίσει ελαστικότητα και σφριγηλότητα.

Ηλικία
Καµιά µας δεν µπορεί να αντισταθεί στον χρόνο. Μεγαλώνοντας, ο αιώνιος εχθρός που ονοµάζεται βαρύτητα γίνεται αδίστακτος προκαλώντας, µεταξύ άλλων, χαλάρωση στο στήθος. Σύµφωνα, µάλιστα, µε πολλές έρευνες η γυναίκα παρατηρεί την πρώτη χαλάρωση στο δέρµα της µετά τα 35. Τα σηµάδια είναι ακόµα πιο έντονα σε όσες έχουν γεννήσει.

Τσιγάρο
Είναι γνωστές οι καταστροφικές συνέπειες του τσιγάρου στην υγεία µας. Στην περίπτωση, όµως, του στήθους αυτή η κακή συνήθεια επηρεάζει τη σφριγηλότητα του δέρµατος στην περιοχή, µε αποτέλεσµα να δείχνει πεσµένο και γερασµένο.

Απότοµη αύξηση ή απώλεια βάρους
Όταν το βάρος µας δεν είναι σταθερό και παρουσιάζει συνεχώς µεταβολές, τότε το δέρµα «σπάει» και δηµιουργούνται οι ενοχλητικές ραγάδες. Ιδιαίτερα στην περιοχή του στήθους τα σηµάδια είναι πιο εµφανή, αφού εκεί το δέρµα είναι πολύ πιο ευαίσθητο. Μια τέτοια κατάσταση µπορεί να δηµιουργηθεί κατά τη διάρκεια της εγκυµοσύνης. Η αύξηση του βάρους ενδέχεται επίσης να κάνει τους συνδέσµους στο στήθος να τεντώσουν απότοµα οδηγώντας στην πτώση του. Έτσι, ακόµα και στην εγκυµοσύνη, ο έλεγχος του σωµατικού βάρους ελαχιστοποιεί τη χαλάρωση.

Τι µπορείς να κάνεις για να διατηρήσεις το στήθος σου στητό; Γυμναστική και πάλι γυμναστική! Μία από τις καλύτερες ασκήσεις για να διατηρήσεις ένα στητό στήθος είναι η εκγύµναση των θωρακικών µυών. Ο ευκολότερος και δηµοφιλέστερος τρόπος είναι τα push-ups, αφού ενισχύουν τους µυς κάτω από το στήθος. Η συγκεκριµένη άσκηση επίσης βοηθά στη µείωση του λίπους γύρω από το στήθος και το διαµορφώνει καλύτερα. Το ίδιο αποτέλεσµα έχει και η γυµναστική µε βαράκια. Αν η έντονη άσκηση δεν είναι το φόρτε σου, µπορείς να δοκιµάσεις τη yoga. Έχει αποδειχθεί ότι ορισµένες asanas είναι ιδανικές για να δυναµώσουν τους θωρακικούς µυς σου, ενώ κάποιες άλλες σε βοηθούν να νικήσεις τη βαρύτητα.

Καλό µασάζ
Κάνε µασάζ στο στήθος σου τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδοµάδα µε ελαιόλαδο. Ναι καλά διάβασες, το λάδι βοηθά το δέρµα του στήθους σου να παραµένει σφιχτό, αλλά βελτιώνει και την υφή του. Επιπλέον, αιµατώνει την περιοχή και ενεργοποιεί την επανόρθωση των κυττάρων, βελτιώνοντας µε τον καιρό την εικόνα του στήθους.

Διατήρησε το βάρος σου
Κρατώντας το βάρος σου σταθερό, αποφεύγεις τις δραµατικές µεταβολές στο σώµα σου. Έτσι, το στήθος σου έχει µικρότερες πιθανότητες να χαλαρώσει. Ακόµη, η κατανάλωση πολύ νερού (περίπου 2 λίτρα την ηµέρα) σε διατηρεί νέα. Το ίδιο ισχύει και για το στήθος σου. Βέβαια, όσον αφορά το βάρος η διατροφή παίζει σηµαντικό ρόλο. Επέλεξε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Δεν χρειάζεται να στερηθείς τίποτα, απλώς ακολούθησε τον χρυσό κανόνα «όλα µε µέτρο»!

Αιθέρια έλαια
Έλαια από καρότο, κυπαρίσσι, µάραθο, λεµονόχορτο και δυόσµο είναι µερικά µόνο που µπορούν να βοηθήσουν το πεσµένο στήθος. Τα συστατικά τους ενισχύουν τη σφριγηλότητα. Προσοχή, όµως! Μη χρησιµοποιείς παραπάνω από 2 σταγόνες κάθε φορά που κάνεις µασάζ, αφού είναι ιδιαίτερα δυνατά και µπορεί να προκαλέσουν αίσθηση καύσου. Το ιδανικό είναι να τα αναµείξεις µε άλλα αιθέρια έλαια.

Δέρµα χωρίς ατέλειες!
Η βαθιά ενυδάτωση της επίµαχης περιοχής αυξάνει την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητά της. Γι’ αυτό µην αµελείς να τη φροντίζεις σε καθηµερινή βάση µε ένα περιποιητικό έλαιο που θα τη διατηρήσει λεία και απαλή χωρίς ατέλειες.

Στάση του σώµατος
Η κακή στάση του σώµατος είναι ένας σηµαντικός παράγοντας που προκαλεί χαλάρωση του στήθους και οι περισσότερες τον αγνοούµε. Όταν χαµηλώνεις τους ώµους και σκύβεις ελαφρώς µπροστά δεν στηρίζεις το στήθος σου, µε αποτέλεσµα να «κρέµεται» µακριά από το υπόλοιπο σώµα. Ειδικά αν έχεις µεγάλο στήθος, η κακή στάση του σώµατος ευνοεί τους πόνους στην πλάτη και τους µυς.

Δώσε βάση στο σουτιέν
Είναι πολύ σηµαντικό να σκεφτείς τι είδους σουτιέν φοράς, ειδικά αν δεν είσαι ευχαριστηµένη µε την εικόνα του µπούστου σου. Πρέπει να διαλέξεις το κατάλληλο που θα κάνει το στήθος σου να φαίνεται σφιχτό, αλλά συγχρόνως θα του παρέχει στήριξη και θα το κρατά στο ύψος του. Με µια έρευνα αγοράς θα βρεις το κατάλληλο για σένα.

Έρρικα Λευθέρη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ