Η Curvy Kate, μια μάρκα εσωρούχων που απευθύνεται σε πληθωρικές γυναίκες, επέλεξε στη νέα της καμπάνια να αναδιαμορφώσει εκείνη της Victoria’s Secret, “Perfect Body”, με σκοπό να δηλώσει έμπρακτα την άρνησή της, πως για να έχεις τέλειο σώμα, πρέπει να έχεις και αναλογίες μοντέλου.

Η συγκεκριμένη μάρκα που δημιουργεί εσώρουχα σε μεγέθη D-K cups, συνόδεψαν την καμπάνια τους με διαγωνισμό, όπου άφησαν το κοινό να επιλέξει ποιο από τα plus size μοντέλα θα ήθελε να είναι το πρόσωπο του 2015.

Μετά από την κριτική που έλαβε η Victoria’s Secret, άλλαξε το σλόγκαν της καμπάνιας της, όμως τα αποτελέσματα δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά στις γυναίκες με διαφορετικό σωματότυπο.

plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-8

2740129A00000578-3024238-The_final_ten_contenders_for_Star_in_a_Bra_feature_in_the_powerf-a-42_1428057811366

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ