Θες να σηκωθείς το πρωί και η επιδερµίδα σου να είναι σφριγηλή, λαµπερή, χωρίς µαύρους κύκλους κάτω από τα µάτια; Κανένα πρόβληµα, το The BODY βρήκε µικρά µυστικά, κόλπα και προϊόντα που θα σε βοηθήσουν να… ξυπνήσεις τον πιο όµορφο εαυτό σου!

Από την Έρρικα Λευθέρη

Η ώρα του ύπνου είναι πολύ σηµαντική και καλό είναι να την εκµεταλλευτείς προς όφελος της οµορφιάς σου! Όταν κοιµάσαι, το σώµα σου βρίσκεται στην πιο δηµιουργική του φάση. Η επιδερµίδα σου αναπλάθεται και ανανεώνεται µετά από µια κουραστική µέρα. Ακολούθησε τα παρακάτω βήµατα και κάνε τον ύπνο οµορφιάς… πραγµατικότητα!

Ναι στον βραδινό καθαρισµό
Σίγουρα υπάρχουν µέρες που γυρνάς πολύ κουρασµένη στο σπίτι και το µόνο που θέλεις είναι να κοιµηθείς. Η ανάγκη σου αυτή είναι πολύ δικαιολογηµένη, όµως πρέπει πάντα µα πάντα να ξεβάφεσαι. Με τον καθαρισµό, οι πόροι του δέρµατος ανοίγουν, τα νεκρά κύτταρα εξαφανίζονται και το δέρµα ξαναβρίσκει τη χαµένη του λάµψη µετά από µια εξαντλητική ηµέρα. Ξεκίνα λοιπόν πλένοντας το πρόσωπό σου και ακολούθησε την ιεροτελεστία καθαρισµού που κάνεις συνήθως. Τη νύχτα το σώµα σου είναι σε φάση επανόρθωσης, «δουλεύοντας» σκληρά για να αναδοµήσει την επιδερµίδα σου. Μετά τον καθαρισµό, την απολέπιση και την τόνωση, µια ενυδατική σειρά µε αντιγηραντικές ιδιότητες είναι ιδανική. Επίσης, µην ξεχνάς την κρέµα µατιών. Στην περιοχή αυτή, το δέρµα είναι πιο λεπτό και οι ρυτίδες γίνονται αντιληπτές γρηγορότερα.

Τα κατάλληλα συστατικά
Είναι σηµαντικό τα προϊόντα περιποίησης που επιλέγεις να είναι πλούσια σε συστατικά που αναδοµούν και βελτιώνουν την επιδερµίδα. Το γλυκολικό οξύ, η ρετινόλη, τα πεπτίδια κ.ά. είναι µερικά από εκείνα που βοηθούν στην ενίσχυση του κολλαγόνου. Συστατικά όπως είναι το εκχύλισµα λευκού τσαγιού, το αζουλένιο και το χαµοµήλι παρέχουν αντιφλεγµονώδη ανακούφιση.

Ο τρόπος που κοιµάσαι
Τοποθέτησε το σώµα σου «στρατηγικά» στο κρεβάτι. Ο καλύτερος τρόπος για να κοιµηθείς είναι ανάσκελα. Το πρόσωπό σου δεν ακουµπά στο µαξιλάρι κι έτσι αποφεύγεις να «τσακίσει». Αν ο ύπνος ανάσκελα σε δυσκολεύει, τότε επίλεξε ένα σκληρό µαξιλάρι, για να µη ζαρώνει όταν κοιµάσαι στο πλάι, ή µια σατέν µαξιλαροθήκη, για ακόµα καλύτερο αποτέλεσµα. Επίσης, αν θέλεις να µειωθεί το πρωινό πρήξιµο κάτω από τα µάτια, ανασήκωσε λίγο το µαξιλάρι σου.

Ατίθασα µαλλιά
Σου αρέσουν τα µαλλιά σου µακριά, αλλά πάντα ανησυχείς µήπως «σπάσουν» κατά τη διάρκεια του ύπνου; Είναι αλήθεια ότι το να στριφογυρνάς στον ύπνο κάνει τα µαλλιά σου να φριζάρουν και χαλάει το περιποιηµένο σου χτένισµα. Όµως, και σε αυτή την περίπτωση η σατέν µαξιλαροθήκη είναι η απάντηση, αφού η υφή της κρατάει τα µαλλιά απαλά. Επίσης, µε έναν χαλαρό κότσο αποφεύγεις τους κόµπους στα µαλλιά το επόµενο πρωί.

Σβήσε τις ρυτίδες
Το πιθανότερο είναι να χρησιµοποιείς ήδη ένα αντιρυτιδικό serum ή µια εξειδικευµένη κρέµα νύχτας, αλλά η µέθοδος µε τις µάσκες ύπνου µπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα αποτελεσµατική. Το µόνο που χρειάζεται είναι να την τοποθετήσεις στα µάτια σου, αφού ολοκληρώσεις την κλασική περιποίηση ενυδάτωσης που ακολουθείς κάθε βράδυ. Μπορείς να επιλέξεις µία µε υαλουρονικό οξύ, για να κρατήσει το δέρµα σου ενυδατωµένο όλη τη νύχτα.

Λαµπερό δέρµα
Ένα απλό τρικ που δεν πάει το µυαλό σου θα κάνει όλη τη διαφορά! Άπλωνε κάθε βράδυ πριν την ενυδατική που ήδη χρησιµοποιείς έλαιο µε βιταµίνη Ε. Η διαφορά θα είναι εµφανής από την πρώτη κιόλας εβδοµάδα.

Ενυδατωµένα χείλη
Αν θέλεις ζουµερά χείλη, ο τρόπος είναι πολύ απλός. Πριν πας για ύπνο, άπλωσε πάνω τους ένα λεπτό στρώµα λάδι αµυγδάλου. Το πρωί θα εκπλαγείς από το πόσο απαλά θα είναι.

Τέλος στα σπυράκια
Σίγουρα έχεις παρατηρήσει ότι τα σπυράκια κάνουν την εµφάνισή τους πάντα τις πιο ακατάλληλες στιγµές. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς! Αντιµετώπισέ τα απλώνοντας λίγη οδοντόκρεµα τοπικά πριν πέσεις στο κρεβάτι. Άφησέ τη όλη τη νύχτα και ξέπλυνε την περιοχή µε άφθονο νερό το πρωί. Το σπυράκι θα έχει εξαφανιστεί. Προσοχή, όµως, να χρησιµοποιήσεις απλή οδοντόκρεµα και όχι gel.

Απαλά πόδια
Νιώθεις τις πατούσες σου σκασµένες, αφυδατωµένες ή να έχουν κάλους; Με αυτό το DIY θα έχεις πάντα πέλµατα απαλά σαν βελούδο: άπλωσε στις πατούσες σου µια γενναιόδωρη ποσότητα βαζελίνης ή παχύρρευστης υδατικής κρέµας και φόρεσε βαµβακερές κάλτσες πριν πας για ύπνο. Οι κάλτσες εξασφαλίζουν καλύτερη ενυδάτωση, αφού βοηθούν το δέρµα να απορροφήσει καλύτερα την κρέµα.

Extra tip
Για να ξυπνήσεις ακόµα πιο φρέσκια και ξεκούραστη το πρωί, επίλεξε να κοιµάσαι στο απόλυτο σκοτάδι. Σύµφωνα µε έρευνες, το φως µπορεί να καθυστερήσει ή να «ακυρώσει» τη νυχτερινή φυσιολογία του οργανισµού.

Ενώ εσύ κοιµάσαι, το δέρµα σου αναλαµβάνει δράση:
• Η φυσική διαδικασία παραγωγής κολλαγόνου ενεργοποιείται τη νύχτα. Αυτή η τόσο σηµαντική πρωτεΐνη διατηρεί το δέρµα σου ελαστικό.
• Το αίµα κυκλοφορεί καλύτερα, αφού το υπόλοιπο σώµα υπολειτουργεί κατά τη διάρκεια του ύπνου, εκτός κι αν έχεις φάει πολύ και το πεπτικό σύστηµα δουλεύει… υπερωρίες.
• Οι ορµόνες που παράγονται την ώρα του ύπνου είναι ιδιαίτερα σηµαντικές και ευεργετικές για την ανάπλαση του ιστού του δέρµατος.

Διάβασε επίσης:

Τα μυστικά ομορφιάς της Selena Gomez

Το νόημα της αληθινής ομορφιάς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ