Ακολούθησε το διατροφικό δρόµο για το τέλειο δέρµα.

Λιπαρά ψάρια

Ο σολοµός, ο φρέσκος τόνος και άλλα ψάρια πλούσια σε καλά λιπαρά αποτελούν το κλειδί για να κρατηθούν οι πόροι της επιδερµίδας σου καθαροί και το δέρµα ενυδατωµένο. Και όλα αυτά χάρη στα ω-3 λιπαρά, που ο οργανισµός µας δεν µπορεί να δηµιουργήσει µόνος του.

Μαύρη σοκολάτα

Αυτό το υπέροχο γλύκισµα περιέχει φαλαινοειδή, τα οποία, µε πολύ απλά λόγια, συνεισφέρουν σε απαλό δέρµα και έξτρα προστασία από τον ήλιο.

Σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας είναι πλούσιοι σε ψευδάργυρο, που βοηθά στην επανόρθωση του κατεστραµµένου δέρµατος. Απλώς πρόσθεσε µια χούφτα στο καθηµερινό σου διαιτολόγιο.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο δεν κρατά απλώς τη χοληστερόλη σου σε χαµηλά επίπεδα και την αρτηριακή σου πίεση σταθερή, αλλά είναι πλούσιο και σε βιταµίνες C και Ε, που βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρµατός σου.

Κεχρί

Οι υδατάνθρακες είναι ζωτικής σηµασίας για µια υγιή και δροσερή επιδερµίδα. Αντικατάστησε το ρύζι µε κεχρί και δες το δέρµα σου από θαµπό να ακτινοβολεί. Είναι ιδανικό για άτοµα µε αλλεργία στη γλουτένη.

Ακτινίδιο

Έχει την ικανότητα να µειώνει τις ρυτίδες και τους µαύρους κύκλους κάτω από τα µάτια. Το ακτινίδιο περιέχει επίσης φαινολικές ενώσεις, που δρουν κατά των δερµατικών προβληµάτων. Γι’ αυτό µην αµελείς να το συµπεριλάβεις στο διατροφολόγιό σου.

Βροµη

Είναι γεµάτη µε βιταµίνη Β. Μπορείς επίσης να φτιάξεις απολεπιστικό scrub µε βρόµη και χλιαρό νερό. Άπλωσέ το στο πρόσωπό σου για 10 λεπτά και ξέβγαλε µε άφθονο νερό.

Αυγά

Το ασπράδι του αυγού κάνει τριπλό καλό στο δέρµα σου. Κατ’ αρχάς, η πρωτεΐνη συσφίγγει τους πόρους, αλλά και µειώνει το πρήξιµο στα µάτια, ενώ, τέλος, ηρεµεί το ερεθισµένο δέρµα.

Κάρδαµο

Μπορεί να µην αποτελεί την πρώτη σου επιλογή στο µαγείρεµα, όµως το κάρδαµο είναι γνωστό πως θεραπεύει τα εκζέµατα και τα εξανθήµατα, χάρη στη βιταµίνη C που περιέχει.

Φράουλες

Οι φράουλες περιέχουν ελλαγικό οξύ, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει το δέρµα από τη βλαβερή UV ακτινοβολία.

Καρύδια Βραζιλίας

Χάρη στο σελήνιο που περιέχουν, καταπολεµούν την ακµή και τις δερµατικές µολύνσεις. Το σελήνιο, επίσης, είναι γνωστό πως βελτιώνει την ελαστίνη του δέρµατος και προλαµβάνει τη µείωση του κολλαγόνου που ενυπάρχει στον οργανισµό.

Σπαράγγια

Πρόσθεσέ τα στο βραδινό σου γεύµα µια φορά την εβδοµάδα και θα αποχαιρετήσεις µια και καλή το ξηρό δέρµα και τη σκασµένη επιδερµίδα. Πώς; Η βιταµίνη D που περιέχουν θα βοηθήσει το δέρµα σου να διατηρήσει την υγρασία του (κάνει, όµως, τα ούρα σου να µυρίζουν).

Βατόµουρα

Τα βατόµουρα βοηθούν το σώµα σου να παράγει κολλαγόνο. Καταναλώνοντας συχνά µια χούφτα, θα έχεις απαλό και ελαστικό δέρµα. Είναι, επίσης, πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που µάχονται ενάντια στα σηµάδια του χρόνου.

Διάβασε επίσης:

40 tricks για υπέροχο δέρμα!

Smoothie με κουρκουμά για… λαμπερό δέρμα!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ