Βάλε τον σύντροφό σου στο… παιχνίδι του υγιεινού τρόπου ζωής και δες πώς θα τον πείσεις να γίνετε μαζί το πιο επιτυχημένο fit δίδυμο!

Στην προσπάθεια να υιοθετήσεις ένα πιο υγιεινό lifestyle το ιδανικό θα ήταν να μη βαδίζεις μόνη σου σε αυτόν το… δύσκολο δρόμο! Αν έχεις βρει το έτερον ήμισυ, είναι φυσιολογικό να νιώθεις την επιθυμία να ακουμπήσεις πάνω του τις ανησυχίες και τις αδυναμίες που θα σου χτυπούν πού και πού την πόρτα. Ο στόχος είναι, λοιπόν, να μπείτε… οικογενειακώς σε έναν πιο υγιεινό προγραμματισμό της καθημερινότητάς σας. Χωρίς εκβιασμούς και… μελοδράματα, δες πώς θα μπορέσεις να εμψυχώσεις… την ομάδα και να δημιουργήσετε μαζί (και, κυρίως, οικειοθελώς) μια αποτελεσματική στρατηγική, επιτυγχάνοντας σταδιακά με αυτό τον τρόπο το τέλειο οικογενειακό fitness προφίλ!

Μη λιµοκτονείς!

Αν δεν τηρείτε ένα σωστό πρόγραµµα διατροφής και επιλέγετε µεγάλα διαστήµατα αποχής από το φαγητό, θα… ξυπνήσετε τον εσωτερικό σας «δαίµονα» που ονοµάζεται γκρελίνη – ένα πεπτίδιο υπεύθυνο για την αυξηµένη όρεξη. Ακόµα κι όταν υπακούσετε στις επιταγές του διαµαρτυρόµενου στοµαχιού σας, θα χρειαστούν 30 ολόκληρα λεπτά για να ησυχάσει η συγκεκριµένη ορµόνη, µε αποτέλεσµα να έχετε, δυστυχώς, καταναλώσει πολύ περισσότερες θερµίδες από αυτές που πραγµατικά χρειαζόσαστε.

«Ναι» στα υγιεινά σνακ!

Αν φορτώσεις το καρότσι του σούπερ µάρκετ µε πεντανόστιµες αλλά ανθυγιεινές λιχουδιές (τσιπς, µπισκότα κ.λπ.), είναι λογικό όταν φτάσεις στο σπίτι, κάθε φορά που θα έχεις κάποιες λιγούρες, το µυαλό σου να πηγαίνει αυτόµατα σε αυτές. Το βασικό βήµα, λοιπόν, είναι να µην περάσουν εξαρχής το «κατώφλι» σου. Αντί για αυτά, φρόντισε να έχεις πάντα πλυµένα και καθαρισµένα στο ψυγείο φρέσκα φρούτα και λαχανικά για τις… δύσκολες ώρες της πείνας!

Η διατροφική ρουτίνα μας κάνει καλό

Είναι δύσκολο για κάποιον να κάνει σωστές και εµπνευσµένες διατροφικές επιλογές κάθε µέρα, παρασκευάζοντας κάτι πρωτότυπο, υγιεινό και συνάµα γευστικό. Αν εµπιστευτείτε… στην τύχη και στην έµπνευση της στιγµής το διατροφικό σας πλάνο, πιθανότατα θα απογοητευτείτε, αφού δεν θα είστε πάντα ακριβείς στις επιλογές σας. Καταρτίστε ένα πρόγραµµα εξαρχής και ακολουθήστε το µε… ρουτινιάρικη ευλάβεια – θα σας βοηθήσει, εξάλλου, τροµερά και όταν θα ψωνίζετε στο σουπερµάρκετ. Αργότερα, όταν θα έχετε εξοικειωθεί µε τις νέες σας συνήθειες, µπορεί να τολµήσετε και λίγους πειραµατισµούς.

Άσκηση στο σπίτι!

Αντί να χάνετε κάθε διάθεση µε τη σκέψη ότι πρέπει να ντυθείτε, να οδηγήσετε και να βρείτε να παρκάρετε για να φτάσετε τελικά στους χώρους του γυµναστηρίου, επενδύστε αυτό τον… χαµένο χρόνο σε άσκηση που µπορείτε να κάνετε στο σπίτι σας. Εξάλλου, είναι πολύ πιο εύκολο να πείσεις το σύντροφό σου να πάει µέχρι το άλλο δωµάτιο, ή απλώς να σηκωθεί από τον καναπέ του, από το να του εµπνεύσεις την ιδέα της… µετακόµισης στο γυµναστήριο ως τον καλύτερο τρόπο να περάσει το απόγευµά του – η συνειδητοποίηση αυτή, άλλωστε, είναι που αποθαρρύνει το να ακολουθήσει κανείς ένα πρόγραµµα γυµναστηρίου σε καθηµερινή βάση. Αν είστε φίλοι των εξωτερικών χώρων, πάλι δεν χρειάζεται να ξεφύγετε εντελώς από το σπίτι, µιας και ένας εντατικός περίπατος ή λίγο τρέξιµο γύρω από τη γειτονιά σας είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεστε.

Άσκηση µε το… (χρονό)µετρο!

Οι ειδικοί συµβουλεύουν να µην επενδύουµε σε ένα πρόγραµµα εκγύµνασης που διαρκεί πολύ περισσότερο από µία ώρα. Το ιδανικό είναι 20΄-30΄, ειδικά αν γυµνάζεσαι στο σπίτι. Μην υποτιµάς την ψυχολογία στην επιτυχία του fitness σχεδίου σου. Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι ακολούθησαν τη σχετική συµβουλή είχαν και µεγαλύτερη προθυµία να την… υπερβούν χρονικά, και σταδιακά να την αυξήσουν, ενώ αντίθετα όσοι υποχρεώθηκαν εξαρχής σε εξαντλητικά προγράµµατα γρήγορα εγκατέλειψαν.

Κοινές συνήθειες

Φρόντισε σε τουλάχιστον ένα γεύµα της µέρας να απολαµβάνετε ο ένας την παρέα του άλλου. Πέρα από το συναισθηµατικό δέσιµο και τη θετική ψυχική αλληλεπίδραση, είναι σηµαντικό µε την παρουσία σου να υπενθυµίζεις στον άλλο πως έχετε κοινούς άξονες, αναφορές και στόχους. Προς την ίδια κατεύθυνση, άλλωστε, συνδράµει και το να υιοθετήσετε κοινούς κανόνες ύπνου, να έχετε δηλαδή παρόµοια ρουτίνα και ώρες που πέφτετε στο κρεβάτι.

Food police!

Σε περίπτωση που γνωρίζεις εκ των προτέρων πως ο σύντροφός σου θα είναι… επιρρεπής, ζήτα από εκείνον «λευκή εξουσιοδότηση» να τον επαναφέρεις στην τάξη, εκχωρώντας βέβαια τα αντίστοιχα δικαιώµατα. Σε καµία περίπτωση µη σου γίνει ψύχωση η… αστυνόµευση, αλλά είναι διαπιστωµένο πως, όταν έχουµε µια µορφή εξουσίας στα χέρια µας, προσπαθούµε και εµείς µε τη σειρά µας να µην παραβιάζουµε τους κανόνες που έχουν τεθεί.

Εσύ το ήξερες…

…Ο έβδοµος µήνας του χρόνου, µε διάρκεια 31 ηµέρες, πήρε το όνοµά του από τον Ιούλιο Καίσαρα, δηµιουργό του Ιουλιανού Ηµερολογίου. Στην αρχή, ήταν ο πέµπτος µήνας του χρόνου, σύµφωνα µε το ρωµαϊκό ηµερολόγιο. Με την προσθήκη όµως του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου, έγινε ο έβδοµος. Το όνοµα Ιούλιος δόθηκε µε πρόταση του Μάρκου Αντωνίου, µετά τη δολοφονία του Ιουλίου Καίσαρα.

Διάβασε επίσης:

 

Η µητρότητα έρχεται… το σεξ φεύγει!

Ακολούθησε τα βήματα και ΒΡΕΣ την ευτυχία!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ