Όλοι θέλουμε να αδυνατίσουμε με τον εύκολο τρόπο, γρήγορα και χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Παρακάτω μπορείς να δεις ορισμένους… περίεργους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος.

Βιταμίνες

Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Obesity, ερευνητές διαπίστωσαν πως εκείνοι που παίρνουν βιταμίνες είναι πιθανό να τρώνε λιγότερο επειδή έτσι καλύπτουν τα διατροφικά κενά που έχουν. Αν και η λήψη βιταμινών δεν αποτελεί μέθοδο απώλειας βάρους, είναι πιθανό να βοηθήσει στη μείωσή του.

Κλείσε τα φώτα

Το να έχεις απόλυτο σκοτάδι κατά τη διάρκεια του ύπνου κάνει το σώμα σου ελαφρύτερο. Αυτό υποστηρίζουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Οχάιο, μετά από εργαστηριακές έρευνες. Όταν κοιμάσαι με την τηλεόραση ανοιχτή ή με φως, υπάρχει περίπτωση ο οργανισμός να ζητάει φαγητό σε ώρες πέρα από τις καθορισμένες (πολύ αργά τη νύχτα), με κίνδυνο να παχύνει.

Μην έχεις τύψεις

Ύστερα από ένα ανθυγιεινό γεύμα μην τα βάζεις με τον εαυτό σου. Το στρες που δημιουργείς στον εαυτό σου είναι ικανό να σε παχύνει περισσότερο από το ίδιο το φαγητό.

Λιγότερη τηλεόραση

Ο μέσος ενήλικας περνά περίπου 5 ώρες χαζολογώντας μπροστά στην τηλεόραση. Μετά από έρευνα, οι συμμετέχοντες που μείωσαν τις ώρες στο μισό, έκαιγαν 119 θερμίδες περισσότερο τη μέρα.

Στο μικρό πιάτο

Επίλεξε να τρως το γεύμα σου στο πιάτο του φρούτου. Με αυτόν τον τρόπο θα το γεμίζεις με τη σωστή ποσότητα και όχι με το πόσο φαγητό μπορεί να χωρέσει στο πιάτο.

Κοιμήσου σε κρύο δωμάτιο

Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Obesity Reviews, το να κοιμάσαι σε κρύο δωμάτιο μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο, αλλά και το μεταβολισμό σου. Ο μέσος όρος θερμοκρασίας σε ένα σπίτι έχει ανέβει αισθητά τις τελευταίες δεκαετίες. Έτσι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πάψει να νιώθουμε τις αλλαγές τις θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια του χρόνου, με αποτέλεσμα ο οργανισμός να μην καταβάλλει προσπάθεια να την αυξήσει μόνος του.

Κρασί

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2010 σε νοσοκομείο της Βοστόνης, βρέθηκε πως οι γυναίκες που κατανάλωναν ένα με δύο ποτήρια κρασί την ημέρα πάχαιναν πολύ λιγότερο από εκείνες που δεν έπιναν καθόλου ή εκείνες που έπιναν πάρα πολύ. Αν και οι ερευνητές δεν μπορούν να βρουν ξεκάθαρη εξήγηση, εκείνες που έπιναν κρασί κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ