Δες ποιες τροφές θα σε ξαφνιάσουν ευχάριστα και θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά απολαυστικά!

Κρέπες με σοκολάτα ή παστέλι;

Ο νικητής: Οι κρέπες σοκολάτα, με μόνο 5 TBS πόντους

chocolate-banana-crepes

Το παστέλι είναι θρεπτικό και υγιεινό, το ήξερες όμως ότι έχει περισσότερες θερμίδες από τις κρέπες με σοκολάτα; Κι όμως! Επιπλέον αν προτιμήσεις μαύρη σοκολάτα, θα ωφεληθείς από τα αντιοξειδωτικά συστατικά που περιέχει και τα οποία προστατεύουν το καρδιαγγειακό σου σύστημα από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες.

Burger ή τοστ με τόνο;

Ο νικητής: το burger, με μόνο 6 TBS πόντους

burger history by Food-isimo

Αν το μπιφτέκι του είναι από κοτόπουλου, έχει λιγότερες θερμίδες σε σχέση με το τοστ με μαγιονέζα και τόνο. Ο τόνος μπορεί να είναι ωφέλιμος για την υγεία σου, καθώς περιέχει ω-3 λιπαρά οξέα, αλλά η μαγιονέζα είναι πηγή κορεσμένων λιπαρών.

Μούσλι ή ομελέτα με ζαμπόν;

Ο νικητής: Η ομελέτα με ζαμπόν, με μόνο 3 TBS πόντους

Cook-a-Western-Omelet-Intro

Νόμιζες ότι τα δημητριακά πρωινού αποτελούν την πιο light επιλογή για πρωινό; Η διαιτολόγος θα διαφωνήσει μαζί σου! Η ομελέτα διαθέτει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και, παράλληλα, σου προσφέρει βιταμίνη Α.

Σαλάτα Ceasar ή φιλέτο με πατάτες;

Ο νικητής: Το φιλέτο με πατάτες, με μόνο 5 TBS πόντους

meat-potatoes-beans_768475

Βγήκες για φαγητό, προτίμησες μια σαλάτα Ceasar αντί για μια μερίδα κυρίως φαγητού και είσαι ήσυχη για τη δίαιτα σου; Μάθε ότι η Ceasar έχει λιπαρή σος και σερβίρεται με κρουτόν, που προσθέτουν θερμίδες. Επίσης το φιλέτο είναι καλή πηγή πρωτεϊνών. Απόλαυσέ το με ρύζι ή βραστά λαχανικά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ