Η έξυπνη διατροφή δεν είναι πάντα εκείνη που τρως πολλά φρούτα και λαχανικά και παραλήπεις το γλυκό. Κάποιες φορές οι πιο απλές και εύκολες κινήσεις είναι εκείνες που κάνουν τη διαφορά, ειδικά όταν προέρχονται από πράγματα που ανέκαθεν έκανες και δε χρειάζεται να αλλάξεις συνήθειες.

Η απάντηση δεν είναι να τρως λιγότερα γεύματα. Ο τρόπος όμως που μασάς το φαγητό σου είναι που κάνει τη διαφορά. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Αιόβα, έδωσαν σε μια ομάδα εθελοντών να φάει μια πίτσα για πρωινό. Την πρώτη φορά τους ζητήθηκε να μασήσουν 15 φορές κάθε μπουκιά, ενώ την επόμενη μέρα τους ζητήθηκε να μασήσουν 40 φορές.

Το αποτέλεσμα ήταν πως την ημέρα που μάσησαν 40 φορές την κάθε μπουκιά, τα επίπεδα της γκρελίνης, της ορμόνης που διεγείρει το μυαλό και στέλνει το αίσθημα της πείνας, ήταν χαμηλά. Επίσης τα επίπεδα της χοληκυστοκινίνης, της ορμόνης που δίνει το αίσθημα της πληρότητας, ήταν υψηλά.

Το συμπέρασμα που βγαίνει από αυτή την έρευνα είναι πως όταν τρως αργά και μασάς αρκετές φορές κάθε μπουκιά, τη στιγμή που ο εγκέφαλος στέλνει το μήνυμα του κορεσμού, εσύ νιώθεις ικανοποιημένη, έχοντας φάει λιγότερο!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ