Οι δίαιτες είναι δύσκολες, όλοι μας το γνωρίζουμε αυτό. Αν δεν κοπιάσεις η αλήθεια είναι πως δύσκολα θα φτάσεις στο στόχο σου. Το έχεις ακούσει χιλιάδες φορές, είναι όμως η αλήθεια ή έτσι θέλει να σε κάνει να πιστεύεις η βιομηχανία διατροφής και άσκησης. Όμως υπάρχουν ειδικοί τρόποι και φόρμουλες που αν τις ακολουθήσεις θα πετύχεις μείωση κιλών με τον ευκολότερο δυνατό τρόπο.

Υιοθέτησε ένα καθημερινό πρόγραμμα διατροφής

Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως μπορείς να τρως το αγαπημένο σου φαγητό, που κακά τα ψέματα δεν υπακούει στους κανόνες της διαιτολογίας, αρκεί να το τρως χωρίς ενοχές. Έρευνες δείχνουν ότι καταναλώνοντας ένα γεύμα που σου αρέσει ιδιαίτερα, δεν πέφτεις στην παγίδα να φας περισσότερο απ’ ότι χρειάζεσαι και αυτό γιατί δεν έχεις περιορισμό. Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας.

Πεινάς ή μήπως διψάς;

Μια έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal Physiology & Behavior καταλήγει πως το 60% των φορών που έχουμε νιώσει δίψα, επιλέγουμε το τσιμπολόγημα, από ένα ποτήρι νερό. Με αυτόν τον τρόπο βάζουμε στον οργανισμό μας περιττές θερμίδες. Δοκίμασε πριν το γεύμα να πιεις ένα με δύο ποτήρια νερό, με αυτόν τον τρόπο το νερό θα μειώσει την πείνα σου και ουσιαστικά θα καταναλώσεις λιγότερο φαγητό.

Κρύψε τους “πειρασμούς”

Είναι γνωστό πως η αναγνώριση του προβλήματος αποτελεί και τον δρόμο προς τη λύση του. Φυσικά και έχεις εντοπίσει ποιες είναι οι λιχουδιές που δεν μπορείς να αντισταθείς και σε παχαίνουν. Μια έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Journal of Marketing, έδειξε πως οι κλειστές μη διαφανείς συσκευασίες προσελκύουν λιγότερο κόσμο, συγκριτικά με εκείνες που φαίνεται το περιεχόμενο τους. Μήπως ήρθε η ώρα να κλείσεις σε κουτιά τις λιχουδιές σου; Αν δεν τις βλέπεις, μπορεί και να τις ξεχάσεις!

Κάνε τα γεύματά σου gourmet

Το να βάζεις στο φαγητό σου μπαχαρικά και βότανα δεν τα κάνει απλά ξεχωριστά, αποτελεί και ένα φυσικό τρικ απώλειας λίπους. Έρευνες δείχνουν πως μια ουσία που βρίσκεται στο μαύρο πιπέρι, έχει τη δυνατότητα να παρεμβαίνει στο σχηματισμό των λιποκυττάτων με αποτέλεσμα να μειώνει το λίπος και τα επίπεδα της χοληστερίνης.

Στείλε μήνυμα

Πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Health Promotion Practice, έδειξε πως εκείνοι που λάμβαναν κάθε εβδομάδα μηνύματα – υπενθυμίσεις από φίλους τους με τις ημερήσιες θερμίδες που πρέπει να καταναλώνουν ή email παρακίνησης, παρέμειναν στο στόχο τους και δεν έχασαν το κίνητρό τους.

Πάρε τη μουσική σου στο σουπερμάρκετ

Θα έχεις παρατηρήσει πως η μουσική που ακούγεται στο κατάστημα όταν κάνεις τα ψώνια σου είναι απαλή και ήρεμη. Φυσικά δεν είναι τυχαίο, αφού έρευνες δείχνουν πως αυτού του είδους η μουσική μεταφράζεται με 38% περισσότερο χρόνο στο κατάστημα, άρα με 29% περισσότερο φαγητό στο καλάθι σου! Την επόμενη φορά βάλε τα ακουστικά και άκου τη δική σου μουσική, έτσι θα μείνεις συγκεντρωμένη στη λίστα σου!

Οι Ιάπωνες ξέρουν καλύτερα!

“Hara hachi bu”, είναι μια Ιαπωνική έκφραση που σημαίνει να τρως μέχρι να χορτάσεις στο 80%. Αν κάνεις πράξη αυτή τη φράση, τότε κερδίζεις ημερησίως 300 θερμίδες. Επίσης το μήνυμα της πληρότητας κάνει να φτάσει στον εγκέφαλο 30 λεπτά, αν όμως υιοθετήσεις το φαγητό με chopsticks (τα ξυλάκια φαγητού), τότε το γεύμα σου θα παραταθεί με αποτέλεσμα να τρως λιγότερο!

Κοιμήσου!

Ο ύπνος λειτουργεί καταλυτικά στη δίαιτά σου! Όχι δεν είναι αστείο, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ο σωστός βραδινός ύπνος μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος έως και 55%. Σε αντίθεση ο διακοπτόμενος και άστατος ύπνος μπορεί να σε κάνει να πάρεις βάρος αφού η ορμόνη που είναι υπεύθυνη για την πείνα σου ανεβαίνει στα ύψη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ