Υπάρχει έστω κι ένας άνθρωπος που δεν λατρεύει τη σοκολάτα; Κι αν –όπως συνηθίζεται να λέµε– πρέπει να ακούµε το σώµα µας, εκείνο ξέρει γιατί την προτιµά. Τώρα θα ξέρεις κι εσύ. Σου δίνουµε τα επιχειρήµατα…

Σταµάτα να έχεις τύψεις µε κάθε µικρή µπουκιά σοκολάτας. Το The BODY, µε σύµµαχο την επιστήµη, απενοχοποιεί τον γλυκό αυτό πειρασµό που σε κάνει τόσο µα τόσο χαρούµενη!

Η σοκολάτα είναι το απόλυτο τρόφιµο «παρηγοριάς». Είναι πάντα εκεί, δίπλα σου, να σε στηρίζει! Σε στιγµές άγχους σίγουρα την έχεις αναζητήσει. Στη γεύση της έχεις βρει παρηγοριά µετά από έναν καβγά ή χωρισµό. Δεν είναι, όµως, µόνο αυτό. Το ήξερες ότι σε βοηθά να χαλαρώσεις, σου δίνει έµπνευση και κυρίως κάνει καλό στην υγεία σου; Χρειάζεσαι ακόµα έναν καλό λόγο; Σου βρήκαµε 17!

1

Ερευνητές από το San Diego συµπέραναν ότι οι υγιείς ενήλικες που τρώνε συχνά σοκολάτα έχουν χαµηλότερο ΔΜΣ (δείκτη µάζας σώµατος) συγκριτικά µε εκείνους που τρώνε λιγότερο συχνά.

2

Σύµφωνα µε γερµανική έρευνα οι γυναίκες που έπιναν ζεστή σοκολάτα εµπλουτισµένη µε έξτρα φλαβονοειδή κάθε πρωί για τρεις µήνες βοήθησαν το δέρµα τους να παραµείνει ενυδατωµένο κι απέτρεψαν τη ζηµιά που προκαλεί η υπεριώδης ακτινοβολία.

3

Ο τρόπος για να χαλαρώσεις. Μόλις 30 γρ. σοκολάτας τη µέρα αρκούν για να περιορίσουν το άγχος σου, αφού µειώνονται τα επίπεδα της κορτιζόλης (της ορµόνης του στρες) στο αίµα σου.

4

Τελείωσε τη µέρα σου µε ένα κοµµάτι σοκολάτα. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωσή της το βράδυ µειώνει την όρεξή σου για γλυκό την επόµενη µέρα.

5

Μετά την άσκηση η σοκολάτα βοηθά στην ταχεία αποκατάσταση του γλυκογόνου των µυών. Χάρη στη θεοβρωµίνη που περιέχει, το µαγνήσιο και το φώσφορο καταπολεµά την κούραση.

6

Επίσης η θεοβρωµίνη έχει την ιδιότητα να κατευνάζει το βήχα και σε πολλές περιπτώσεις λειτουργεί καλύτερα από πολλά φάρµακα.

7

Ξέχνα τον οδοντίατρο! Η σύνθεση του κακάο εµποδίζει την ανάπτυξη βακτηρίων στο στόµα σου.

8

Η µαύρη σοκολάτα κάνει καλό στην κυκλοφορία του αίµατος και στην καρδιά. Σύµφωνα µε πρόσφατη έρευνα βοηθά στην αποκατάσταση της ελαστικότητας των αρτηριών και αποτρέπει τη συγκόλληση των λευκών αιµοσφαιρίων στα τοιχώµατα των αγγείων, δύο κοινές αιτίες στην απόφραξη των αρτηριών.

9

Ο κίνδυνος εµφάνισης εγκεφαλικού µειώνεται 17% στους άντρες που κατανάλωναν συχνά σοκολάτα, σύµφωνα µε φινλανδική έρευνα.

10

Εκατό γραµµάρια µαύρης σοκολάτας τη µέρα παρέχουν το 67% της συνιστώµενης ηµερήσιας δόσης σιδήρου για τον οργανισµό. Επίσης η µαύρη σοκολάτα περιέχει πολύτιµα ιχνοστοιχεία, ψευδάργυρο, κάλιο και σελήνιο.

11

Το κακάο µειώνει την κακή χοληστερόλη (LDL) και αυξάνει την καλή. Έτσι περιορίζεται ο κίνδυνος καρδιαγγειακών νοσηµάτων.

12

Ένα µικρό κοµµάτι σοκολάτας 20 λεπτά πριν από το γεύµα είναι ικανό να ενεργοποιήσει τις ορµόνες που στέλνουν το µήνυµα της πληρότητας στον εγκέφαλο.

13

Έρευνες έδειξαν ότι η µαύρη σοκολάτα λειτουργεί προληπτικά απέναντι στον διαβήτη, αφού έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει την ευαισθησία του οργανισµού στην ινσουλίνη.

14

Οι φλαβανόλες που περιέχει η σοκολάτα µειώνουν την απώλεια µνήµης στους ηλικιωµένους. Επίσης οι αντιφλεγµονώδεις ιδιότητές τους βοηθούν στη θεραπεία εγκεφαλικών βλαβών, όπως είναι η διάσειση.

15

Η σοκολάτα περιέχει φαινυλαιθυλαµίνη, τη χηµική ουσία που παράγεται από τον εγκέφαλο όταν ερωτεύεσαι και ενθαρρύνει την απελευθέρωση ενδορφινών που σου προσφέρουν χαρά και ευεξία.

16

Μια φινλανδική µελέτη διαπίστωσε ότι η σοκολάτα µειώνει το στρες στις µέλλουσες µαµάδες. Επίσης τα µωρά τους χαµογελάνε συχνότερα από εκείνα που οι γονείς τους δεν τρώνε συχνά σοκολάτα.

17

Η σοκολάτα είναι ακαταµάχητη και δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος για να αντισταθείς! Βέβαια, µην ξεχνάς τον χρυσό κανόνα «όλα µε µέτρο»!

 

Διάβασε επίσης:

Απόλαυσε τη σοκολάτα… έξυπνα!

Γρήγορο κέικ σοκολάτας με Cottage cheese Flair

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ