Οι εποχές αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουν και οι κανόνες

1 Προτίµησε προϊόντα χωρίς γλουτένη

Δεν υπάρχει κάποιος λόγος να ακολουθήσεις και εσύ την τρέλα µε τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, εκτός αν έχεις δυσανεξία σε αυτή.

2 Μη στρεσάρεσαι (καθόλου)

Μπορεί να έχεις διαβάσει ή να σου έχουν πει ότι το στρες κάνει κακό στον οργανισµό σου. Σε κάποιες δόσεις, όµως, σου είναι χρήσιµο, όταν πρόκειται για δηµιουργικό στρες.

3 Πίνε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ηµέρα

Αυτός ο κανόνας δεν ισχύει, καθώς η ποσότητα νερού που έχει ανάγκη κάθε οργανισµός

δεν είναι πάντα η ίδια.

4 Απόφευγε τα λίπαρα

Υπάρχουν και τα καλά λιπαρά, αυτά που ωφελούν το καρδιαγγειακό σου σύστηµα. Πρόκειται για τα ω-3 και ω-6 λιπαρά.

Διάβασε επίσης:

Όταν η διατροφή γίνεται… αριθμητική

ΔΙΑΙΤΑ: Απόκτησε λεπτό σώμα με μεσογειακή διατροφή!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ