Θέλεις να αποκτήσεις το σώμα που ονειρευόσουν πάντα; Σίγουρα έχει προσπαθήσει πολλές φορές όμως δεν τα έχεις καταφέρει. Σήμερα όμως το όνειρό σου μπορεί να γίνει πραγματικότητα σε μόλις 4 φάσεις από την EurodietΟι τέσσερις προσαρμοσμένες φάσεις της Eurodiet παρέχουν τη βέλτιστη πρόσληψη πρωτεΐνης, με χαμηλή πρόσληψη σε υδατάνθρακες, και ειδικότερα:

  • μια πολύ χαμηλή σε υδατάνθρακες κετογονική διατροφή (very-low-carbohydrate ketogenic VLCK ) κατά τη διάρκεια των φάσεων 1 και 2
  • χαμηλών θερμίδων και χαμηλού γλυκαιμικού φορτίου διατροφή κατά τη διάρκεια των φάσεων 3 & 4.

Αυτές οι φάσεις είναι εύκολες στην εφαρμογή τους. Ο γιατρός σας θα σας πει πώς να επιλέξετε τα γεύματά σας για να επιτύχετε μια αποτελεσματική και εύκολη στην τήρησή της δίαιτα.

Οι «πολύ χαμηλών υδατανθράκων» φάσεις: 1 & 2

Οι φάσεις 1 & 2 της μεθόδου Eurodiet εχουν σχεδιαστεί για να ενεργοποιήσουν μια ήπια φυσιολογική κέτωση υπό ιατρική επίβλεψη, εντός συγκεκριμένων ενδείξεων και ελλείψει αντενδείξεων.

Εμπνευσμένο από την επιστημονική παρατήρηση της νηστείας, η κετογένεση που προκαλείται από τη δίαιτα, δεν πρέπει να συγχέεται με τη διαβητική κετοξέωση. Είναι μια φυσιολογική μεταβολική κατάσταση που προκαλείται από τη μείωση της πρόσληψης των υδατανθράκων. Για να αντισταθμίσει τα χαμηλά επίπεδα υδατανθράκων στο αίμα, το σώμα χρησιμοποιεί τα λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο λιπώδη ιστό, προκειμένου να δημιουργήσει υποστρώματα ενέργειας (κετονοσώματα), που χρησιμοποιούνται στη συνέχεια ως «καύσιμο» αντί για γλυκόζη.

Η κετογονική δίαιτα είναι αποδεδειγμένα ασφαλής και αποτελεσματική, όταν αποτελεί μέρος ενός επιστημονικά δομημένου προγράμματος απώλειας βάρους και πραγματοποιείται υπό ιατρική παρακολούθηση. Γι αυτό και την έχουμε επιλέξει ως αρχικό στάδιο για το πρόγραμμα μας (Πρόγραμμα απώλειας βάρους και μακρόχρονης διατήρησής του).

Είναι γενικά τεκμηριωμένο ότι οι κετογονικές δίαιτες επιτρέπουν την ταχεία απώλεια βάρους, κυρίως από τη μάζα του λίπους ( λιπώδη ιστό ), ενώ η μυϊκή μάζα διατηρείται χάρη στην υψηλής ποιότητας κατάλληλη πρόσληψη πρωτεΐνης. Επιπλέον, διάφορες μελέτες έχουν δείξει ότι μια μεγαλύτερη αρχική απώλεια βάρους διασφαλίζει την καλύτερη μακροπρόθεσμη διατήρηση του νέου βάρους.

Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα μιας κετογενετικής διαδικασίας απώλειας βάρους έχουν αποδειχθεί ευρέως, από πολλές μελέτες σχετικά με την παχυσαρκία και τις μεταβολικές επιπλοκές της, και ειδικότερα σε ασθενείς με διαβήτη τύπου 2.

 Οι «χαμηλών υδατανθράκων» φάσεις: 3 & 4

Αυτές οι φάσεις, είναι δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, με χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο. Μπορούν είτε να ακολουθήσουν τις κετογονικές φάσεις, είτε να χρησιμοποιηθούν σαν φάσεις έναρξης, ανάλογα με τις υπάρχουσες ανά περίπτωση ενδείξεις ( υπερβολικό βάρος ή παχυσαρκία ).

Οι χαμηλών υδατανθράκων δίαιτες έχουν από καιρό αποδειχθεί αποτελεσματικές για την απώλεια του βάρους  ή/και την αντιμετώπιση του μεταβολικού συνδρόμου, καθώς και του διαβήτη τύπου 2. Η μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητά τους έχει αξιολογηθεί από ελεγχόμενες μελέτες με έως και δύο χρόνια παρακολούθηση, και από έρευνες που καλύπτουν μέχρι και 2 δεκαετίες.

Μετά από μια δίαιτα VLCK, η σταδιακή επανεισαγωγή των υδατανθράκων είναι απαραίτητη για την αποφυγή της επαναπρόσληψης βάρους. Η μέθοδος Eurodiet εξασφαλίζει μια προοδευτική, βήμα- βήμα, επανεισαγωγή των υδατανθράκων, κυρίως από λαχανικά, φρούτα και δημητριακά. Πρόσθετα σάκχαρα και τρόφιμα που περιέχουν επεξεργασμένα σάκχαρα (δηλαδή με υψηλό γλυκαιμικό φορτίο) πρέπει να περιορίζονται.

Οι φάσεις 3 & 4 είναι χαμηλές σε υδατάνθρακες και χαμηλού γλυκαιμικού φορτίου δίαιτες. Ανάλογα με το προφίλ σας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε μετά τις φάσεις 1 & 2, ή στην αρχική φάση του προγράμματος σας.

Βρες περισσότερες πληροφορίες στο eurodiet.gr

Διάβασε επίσης:

10 Tips για να ελέγχεις το άγχος σου

Μπαχαρικά & βότανα: Ποια κάνουν καλό στην υγεία σου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ