Απόλαυσε τη γεύση, χωρίς τις θερµίδες. Ξεπέρασε την υπογλυκαιµία µε πονηριά…

  • Βούτηξε µια δυο φράουλες σε ζεστή σοκολάτα. Με αυτό τον τρόπο, θα πάρεις µια γεύση σοκολάτας.
  • Δοκίµασε έναν µικρό latte καφέ ή έναν καπουτσίνο. Πρόσθεσε ένα κουταλάκι του γλυκού κακάο.
  • Μερικοί ανάλατοι ξηροί καρποί µε κοµµατάκια µαύρης σοκολάτας θα φέρουν επίσης το επιθυµητό αποτέλεσµα.
  • Κάνε ένα ζεστό ρόφηµα κακάο και, αντί για νερό, πρόσθεσε γάλα µε χαµηλά λιπαρά. Το γάλα, χάρη στη σύνθεσή του, θα σε ικανοποιήσει και θα σε χορτάσει.
  • Πρόσθεσε ένα κουταλάκι του γλυκού κακάο στο γιαούρτι σου. Με αυτό τον τρόπο, η γεύση της σοκολάτας, σε συνδυασµό µε την πρωτεΐνη που θα πάρεις από το γιαούρτι, θα κατευνάσουν την πείνα σου.

Διάβασε επίσης:

Νίκησε την επιθυμία για σοκολάτα, μπορείς!

Λαχταριστό κεικ πορτοκάλι με σταγόνες σοκολάτας από τη Ναταλία Δραγούμη!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ